(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

به دلیل كندی سامانه

اعلام عدم انصراف از دریافت یارانه در روزهای پایانی با مشكل مواجه شد.

1391/02/12 - 05:47

تهران- همزمان با نزدیك شدن به پایان زمان اعلام انصراف یا عدم انصراف از دریافت یارانه نقدی و مراجعه بیشمار شهروندان، سامانه سازمان هدفمند كردن یارانه ها با كندی و برخی اختلالات مواجه شده و به همین دلیل مراجعه كنندگان را با مشكل مواجه كرده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، با توجه به اینكه بر اساس اعلام سازمان هدفمند سازی یارانه ها فردا ( سه شنبه ) 12 اردیبهشت ماه آخرین فرصت پیام گیرندگان انصراف از یارانه‌ است افزایش تعداد مراجعه كنندگان به سامانه این سازمان و ترافیك سنگین برای اعلام عدم انصراف منجر به كندی آن شده است.

در همین حال تعدادی از شهروندان تهرانی در تماس با ایرنا با گلایه از كندی و اختلال ایجاد شده در سامانه www.refahi.ir همزمان با نزدیك شدن به ساعات پایانی زمان مقرر شده برای اعلام عدم انصراف از دریافت یارانه نقدی خواستار توجه به سامانه مذكور و ارتقا سرعت آن شدند.

در همین حال با وجودی كه سازمان هدفمند كردن یارانه ها بارها اعلام كرد كه تنها افرادی كه پیامك انصراف از دریافت از یارانه ها را دریافت كرده اند و یا مبلغ ما به التفاوت مرحله اول و دوم ( 28 هزار تومان ) را دریافت نكرده اند به سامانه این سازمان مراجعه كنند اما برخی از شهروندان بدون توجه به این اطلاعیه ها بدون دریافت پیامك و با وجود دریافت 28 هزار تومان مابه التفاوت به سایت سازمان هدفمند كردن یارانه ها مراجعه و گزینه عدم انصراف را انتخاب می كنند كه البته این امر به بار ترافیكی این سامانه می افزاید.

گفتنی است، بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمند سازی یارانه ها افرادی كه از شماره 300025 پیامك درخواست انصراف یارانه، دریافت كرده اند تا فردا(سه شنبه) فرصت دارند با مراجعه به سامانه www.refahi.ir عدم انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام كنند.

سازمان هدفمندسازی یارانه ها در اطلاعیه ای كه دوم اردیبشهت ماه صادر كرده است آورده بود : این سازمان در چارچوب اجرای گام دوم قانون هدفمند كردن یارانه ها، ضمن ارسال پیامك از طریق شماره اختصاصی 300025 به تعدادی از سرپرستان خانوارها ، از آنان برای انصراف از دریافت یارانه دعوت كرده است.

ضروری است همه كسانی كه پیامك سازمان برای آنها ارسال شده و همچنین كسانی كه مبلغ مابه التفاوت فاز اول و دوم (28000 تومان) قانون هدفمند كردن یارانه ها برای آنها واریز نشده است تا دوازدهم اردیبهشت ماه الزاما به سامانه www.refahi.ir مراجعه كنند و از طریق كلید 'انصراف/ عدم انصراف'، یكی از چهارگزینه موجود در آن را انتخاب كنند.

براساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، مراجعه نكردن فرد به این سامانه تا 12 اردیبهشت ماه، به منزله انصراف از دریافت یارانه تلقی خواهد شد.

 


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبار سیاسی، ،
[ 12 / 2 / 1391 ] [ 18:25 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب