(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

 

 فضیلت عبادت و اقامت و مجاورت در کربلا

امام صادق(ع) فرمود: « هنگامی که از زیارت آن حضرت بر می گردی منادی ندایی می دهد و با تو سخنی می گوید که اگر کلام او را می شنیدی اقامت نزد قبر آن حضرت را اختیار می کردی ( و هرگز از آن جا بر نمی گشتی)»

ضریح امام حسین ع░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

به گزارش عقیق : خدای تبارک و تعالی در رابطه با اعمال بندگان یکسان برخورد نمی کند. عقاب تبهکاران مطابق با میزان عدل اوست، ولی در پاداش نیکوکاران با فضل خویش رفتار می کند، و در مقابل یک کار نیک ده برابر و گاهی بیشتر تا هفتصد برابر ثواب می دهد. برای نماز و عبادت در زمانها و مکانهای خاصی مانند شب و روز جمعه، ماه مبارک رمضان، لیالی قدر، مساجد، مسجدالحرام، مسجدالنبی(ع)، مسجد کوفه و امثال آن ثواب هایی بی شمار قرار داده است، تا جائی که گاهی عقل بشر در برابر آن حیران می شود.

کربلا یکی از جاهائی است که عبادت و نیایش در آن نزد خداوند مطلوب است، نماز در آن جا با حج و عمره برابر است و اقامت و سکنی گزیدن در آن جا نیز مورد عنایت الهی است.

امام باقر(ع) فرمود: « نماز واجب کنار قبر امام حسین(ع) برابر با حج، و نماز مستحب برابر با عمره است.»

امام صادق(ع) فرمود: « کسی که به زیارت امام حسین(ع) رود و آن جا دو یا چهار رکعت نماز بخواند، ثواب حج و عمره در نامه عمل او نوشته می شود.»

امام هادی(ع) فرمود: « مکانهایی است اختصاص به خدای متعال دارد و خداوند دوست دارد مردم در آنجا به عبادتش مشغول شوند، و حرم امام حسین(ع) یکی از آن مکانهاست».

امام باقر(ع) به شخصی که محل سکونتش تا کربلا یک روز و اندی بود می فرمود: « اگر ما به این اندازه به قبر آن حضرت نزدیک بودیم، به کربلا هجرت کرده(و آن جا را وطن خویش قرار می دادیم)»

امام صادق(ع) فرمود: « هنگامی که از زیارت آن حضرت بر می گردی منادی ندایی می دهد و با تو سخنی می گوید که اگر کلام او را می شنیدی اقامت نزد قبر آن حضرت را اختیار می کردی( و هرگز از آن جا بر نمی گشتی)» .

و فرمود: « هر روز اقامت نزد قبر امام حسین(ع) ثواب هزار ماه (عبادت) را داراست و یک درهم خرج کردن در راه زیارت امام حسین(ع) یا هنگام اقامت در کربلا، ثواب هزار درهم( و در روایتی ده هزار درهم) خرج کردن در راه خدا را دارد.»

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: احــــــــادیث و روایــــــــات، حکایات، روایات مذهبی، بـایگانــــــی مـطالب زیبــــا، مطالب زیبا وخواندنی، دانستنیــــــــــــها، دانستنیهای دینی، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: خدای تبارک و تعالی , رابطه با اعمال بندگان , شب و روز جمعه , کربلا , عبادت و نیایش , حج و عمره , اقامت و سکنی گزیدن , عنایت الهی , امام باقر(ع) , قبر امام حسین(ع) , امام صادق(ع) , امام هادی(ع) , ثواب هزار ماه (عبادت) , زیارت امام حسین(ع) ,
[ 24 / 8 / 1391 ] [ 22:30 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب