(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

 

دکتر محمود احمدی نژاد در نامه ای به رهبر انقلاب با تقدیر از توجه هوشمندانه ایشان به ضرورت حفظ و تقویت وحدت در شرایط خطیر کنونی، اظهار داشت: دولت ضمن استقبال کامل از این تذکر به موقع، مانند همیشه تمام هم خود را مصروف خدمتگزاری بی منت و پافشاری بر اصول و ارزش های انقلاب و صیانت از حقوق اساسی ملت خواهد کرد.

 

اما نامه ریاست محترم جمهور بازتاب های مختلفی در رسانه های انگلیسی و آمریکایی فارسی زبان داشت. سایت های ضدانقلاب با برجسته کردن نکاتی از نامه ریاست محترم جمهور به تحلیل و بررسی این نکات پرداخته و تیتر خبر خود را از این نکات انتخاب کردند، 

 

بی بی سی فارسی (bbc persian) با انتخاب تیتر "مطمئنم با مخدوش شدن اختیارات رئیس جمهور مخالفید" نوشت: بعد از سخنان هشدارآمیز آیت الله خامنه ای رهبر ایران درباره اختلاف‌ میان روسای قوه قضائیه و مجریه، محمود احمدی نژاد نامه ای به رهبر ایران نوشته و در آن گفته که از "بگومگوها" در داخل استقبال نخواهد کرد اما مطمئن است که آیت الله خامنه ای "با مخدوش شدن اختیارات رئیس جمهور" مخالف است.

 

بی بی سی در ادامه نوشت: در این نامه از سخنان [آیت الله] خامنه ای به عنوان "تذکر به موقع" یاد شده و آقای احمدی نژاد تاکید کرده که دولت "تمام هم خود را مصروف خدمتگزاری بی منت و پافشاری بر اصول و ارزش های انقلاب و صیانت از حقوق اساسی ملت خواهد کرد.

 

صدای آمریکا (voa) نیز نوشت: محمود احمدی نژاد در نامه‌ای به آيت الله خامنه‌ای گفت:" دولتش مانند گذشته و برای مصالح کشور، همه نامهربانی‌ها را صبورانه تحمل خواهد کرد."

محمود احمدی نژاد در اين نامه که پس از هشدار رهبر جمهوری اسلامی به سران قوا برای پرهيز از دامن زدن به اختلافاتشان منتشر شده، سخنان وی را "تذکر به موقع"خوانده است.

 

اما سایت دویچه وله (dw) نامه ریاست محترم جمهوری را "گلایه احمدی نژاد از مخدوش شدن اختیارات" تعبیر کرد و نوشت: محمود احمدی‌نژاد با نامه‌ای به انتقادات آیت‌الله خامنه‌ای در مورد "علنی شدن اختلافات" میان مقامات کشور، واکنش نشان داد. او از رهبر جمهوری اسلامی خواست که به "مخدوش شدن اختیارات رئیس جمهور" رضایت ندهد.


دویچه وله نوشت: نامه رئیس جمهور زیر عنوان "تقدیر دکتر احمدی‌نژاد از توجه هوشمندانه مقام رهبری" منتشر شده است.
 

رادیو فردا نیز در گفت و گویی با "مجتبی واحدی" به تفسیر و جهت دهی به نامه رئیس جمهور پرداخت. "مجتبی واحدی" در این گفت و گو با مقایسه نامه های روسای محترم قوه مقننه و قضائیه به رهبر انقلاب با نامه دکتر احمدی نژاد، با برجسته نمودن تفاوت های این نامه ها سعی در القاء تداوم اختلافان میان مسئولان کشور نمود. واحدی با تفسیرهای خود، نامه دکتر احمدی نژاد را در جایگاه ریاست جمهوری، فاقد "ولایت پذیری" و "اطاعت از فرامین رهبری" تشخیص داد و "ولایت پذیری" را وجه تمایز نامه های برادران لاریجانی و احمدی نژاد معرفی کرد.

 

رادیو فردا در ادامه بازتاب نامه دکتر احمدی نژاد با انتخاب عنوان "صیانت از جایگاه ریاست جمهوری" برای نامه ریاست محترم جمهور نوشت: «محمود احمدی‌نژاد اما ساعت‌ها پس از واکنش برادران لاریجانی به سخنان آیت‌الله خامنه‌ای، به طور تلویحی رهبر جمهوری اسلامی را به حمایت از اقدامات خود فراخوانده است.


رئیس قوه مجریه در این نامه نوشته است که "مطمئن هستم که جنابعالی بر پاسداری قاطع از قانون اساسی و به ویژه از حقوق اساسی ملت و همچنین صیانت از جایگاه رفیع رئیس جمهوری منتخب ملت که بالاترین مقام رسمی کشور پس از رهبری و مجری قانون اساسی است، تأکید دارید و با هر اقدامی که اختیارات و مسئولیت‌های مهم او را مخدوش نماید، مخالفید".


وی ادامه داده است که "توجه دادن حضرتعالی به امر انتخابات ریاست جمهوری بسیار دقیق و مهم است... این امر در شرایط کنونی از اهمیتی به مراتب بالاتر برخوردار است و ضرورت دارد از هرگونه اقدام و رفتار که شائبه تضعیف نقش محوری اراده مردم در اداره کشور و یا حضور حداکثری آنان در انتخابات است به جد پرهیز گردد."


آقای احمدی‌نژاد در پایان نامه‌اش به آیت‌الله خامنه‌ای ابراز امیدواری کرده است که "با تدابیر خردمندانه جنابعالی از این عقبه به سلامت عبور خواهیم کرد".

انتشار پاسخ محمود احمدی‌نژاد به اظهارات آیت‌الله خامنه‌ای در حالی است که ساعتی پس از انتشار نامه رؤسای قوای مقننه و قضائیه به آیت‌الله خامنه‌ای، علاءالدين بروجردی، رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس، خواستار آن شده بود که محمود احمدی نژاد نيز نامه‌ای به رهبر جمهوری اسلامی بنويسد.

وی به روز پنجشنبه خبرگزاری مهر گفته بود که: «هم اکنون افکار عمومی منتظر اين است که رئيس جمهوری نيز به عنوان رئيس قوه مجريه کار مشابهی را انجام دهد و نامه‌ای را خطاب به رهبر معظم انقلاب بنويسد و ما شاهد انسجام در سطح سران قوا باشيم.» جام نیوز

 

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

بازتاب نامه دکتر احمدی نژاد در رسانه های بیگانه

رسانه های مختلف با انتشار نامه ریاست محترم جمهور به رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای به بررسی و تحلیل نکات مختلف این نامه پرداختند.

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبــــــــــــــار، اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، اخبار جهان اسلام، اخبار مذهبی، آخرین اخبار سایت، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: گفتگوی احمدی نژاد , سخنرانی احمدی نژاد , مصاحبه احمدی نژاد , دکتر احمدی نژاد , محمود احمدی , نامه احمدی نژاد به لاریجانی , صدای آمریکا (voa) , بی بی سی فارسی (bbc persian) , دویچه وله , اخبار, اخبار سیاسی, اخبار مذهبی, اخبار ایران, اخبار جهان, اخبار علمی, اخبار فرهنگی, خبر, خبر سیاسی, خبر علمی, خبر فرهنگی ,
[ 13 / 8 / 1391 ] [ 7:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب