(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه
مرسی که پس از انقلاب مصر توانسته بود نظر مسلمانان این کشور را به خود جلب کند و بر احمد شفیق در اولین انتخابات ریاست جمهوری پس از سرنگونی رژیم مبارک پیروز شود؛ این روزها تک تک شعارها و آرمانهایی که با برجسته کردن آنها در دل مردم مصر جای گرفته بود را به باد فراموشی می سپارد. از دست دادن با نامحرم گرفته تا سلف مشروب توسط سفرایش و از موضع گیری علیه نظام اسد بعنوان حامی مقاومت تا دوست وفادار شدن برای دشمن خونخوار مقاومت!

بعد از سخنان عجیب مرسی در اجلاس تهران علیه نظام مردمی سوریه که از حامیان مقاومت لبنان و فلسطین است؛ کم کم ادعای در وی حمایت از مردم فلسطین رنگ باخت.

درست چند روز پس از آن اظهارات بهت برانگیز مرسی، تصویری از وی در فضای مجازی بصورت گسترده منتشر شد که او در حال دست دادن با یک زن ارتشی  می باشد.

برخی جوانان انقلابی مصری نیز بعد از انتشار این تصویر در صفحه فیس بوک خود نوشتند: مرسی که ادعای مسلمانی دارد و نظام اسد را قاتل مسلمین می داند؛ چگونه حاضر شده است برای به دست آوردن دل ارتشی های یادگار مبارک به چنین عمل شرم آوری روی آورد و سپس سخن از مسلمانی و انقلابی گری به میان آورد؟!

حال اعزام سفیر جدید از سوی مصر، کشوری که رئیس جمهور آن یعنی حسنی مبارک طی انقلاب مردمی سرنگون شد، به تل آویو و ارائه نامه "محمد مرسی" به "شیمون پرز"، آرزوهای مردم این کشور برای قطع رابطه با رژیم صهیونیستی را بر باد داد تا برگی دیگر از ماهیت رئیس جمهور انقلابی مصر رو شود.

در حالی که جدیدترین نظرسنجی فارین پالیسی حکایت از آن دارد که 77 درصد از مردم مصر معتقدند پیمان سازش میان این کشور و رژیم صهیونیستی دیگر فایده ای برای قاهره نداشته و خواهان قطع رابطه مصر با رژیم صهیونیستی هستند "عاطف سالم" به عنوان سفیر جدید سرزمین فراعنه عازم تل آویو شده است.

ارسال نامه مرسی به «شیمون پرز» بازتاب‌های زیادی در داخل جامعه صهیونیستی داشته و بسیاری از وبلاگ‌های اسرائیلی به اظهار نظر درباره این قضیه پرداختند و در همین راستا اعضای وب سایت«سخن صلح» در فیس بوک پیشنهاد کردند که برای تقدیر از مرسی به خاطر ارسال این نامه، او را برای دریافت جایزه صلح نوبل نامزد کنند.

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

گفته می‌شود مرسی در نامه خود به پرز وی را با عناوین «دوست عزیزم» خطاب کرده و در پایان نیز با امضای نامه آورده است که دوست وفادار شما مرسی.

بر اساس این گزارش، یکی از اهداف مردم مصر از انقلاب علیه رژیم مبارک، بازگشت به اسلام و ارزشهای اسلامی بود، اما آنگونه که این عکس به تصویر می کشد، سالم در دیدار با پرز جام شراب را به افتخار دوستی مصر و رژیم اسرائیل بالا برده است که البته قبل از او، مرسی با دست دادن با یک زن ارتشی ماهیت اصلی خود را رو کرده بود.

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

این اتفاقات در حالی صورت می گیرد که همسر و دختر مرسی کاملا محجبه بود و بر این فریضه الهی اصرار دارد.

حال آیا همسر مرسی نیز در آینده راه شوهر خود را خواهد رفت یا اثبات خواهد کرد که حجابش برای جلب آرای مسلمانان نبوده بلکه جلب رضایت حضرت حق برای او اهمیتی بیش از نشستن شوهرش بر کرسی ریاست جمهوری دارد.

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

اکنون باید شاهد سایر هنرمایی های اولین رئیس جمهور مسلمان سرکار آمده بعد از مبارک باشیم تا تفاوت انقلاب هایی که در سایه ولایت فقیه و فقهای بزرگ شیعه صورت می گیرد با انقلاب هایی که از دل احزاب سیاسی مدعی مسلمانی بیرون کشیده می شود؛ واضح تر گردد.

 منبع: بی باک

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

حسینی
ساعت20:10---30 مهر 1391
سلام همسنگر کاش ما ایرانی ها کمی قدر رهبر عزیزمان امام خامنه ای را میدانستیم خدا رهبر ایران را حفظ کند. آمین
پاسخ:ممنون از نظرتون دوست عزیز


مجیدی
ساعت20:06---30 مهر 1391
امیدوارم ملت مصر با هوشیاری کامل انقلاب خود را دنبال کنند و به احدی اجازه پشت کردن به آرمانهای انقلابشان را ندهند که اینبار وضع بدتر از زمان مبارک خواهد شد.
پاسخ:انشاالله مردم مصر هوشیارتر شوند


گمنام
ساعت20:05---30 مهر 1391
سلام عاقبت مبارک برای مرسی درس عبرت نشد
پاسخ:حق با شماست همسنگر(نشد)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبــــــــــــــار، اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، اخبار جهان اسلام، اخبار مذهبی، آخرین اخبار سایت، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: مرسی, مصر, سادات, مبارک, وبگردی, انقلاب مصر, مسلمانان, سخنان عجیب مرسی, اخبار, اخبار سیاسی, اخبار مذهبی, اخبار ایران, اخبار جهان, اخبار علمی, اخبار فرهنگی, خبر, خبر سیاسی, خبر علمی, خبر فرهنگی ,
[ 30 / 7 / 1391 ] [ 21:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب