(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

 

گام اول : ارزیابی نتایج کارهاتان
هر گاه تصمیم گرفتید برای رسیدن به خواسته های خود برنامه ریزی کنید , لازم است کارهای خود را چه درگذشته و چه در زمان حال مورد بررسی قرار دهید . این ارزیابی , عملکرد شما را مشخص می کند که تا به حال به چه نتایجی دست یافته اند .

گام دوم : ایجاد نگرش پیروزمندانه
نکته مهم دیگری که شما را در رسیدن به خواسته هایتان یاری می کند , نگرش شماست . شما باید بتوانید در مواقع ضروری نگرشتان را نسبت به زندگی تغییر دهید , زیرا نوع نگرش شما می تواند در تمام ابعاد زندگیتان تاثیر بگذارد و نقش بسیار مهم را در موفقیت شما ایفا کند . نگرش , مجموعه ای از احساسات , افکار و رفتارهای مثبت یا منفی ما نسبت به زندگی است . اگر شما تعریف درستی از نگرش در ذهن نداشته باشید , در مواقع ضروری قادر به تغییر آن نیز نخواهید بود . برعکس, با داشتن آگاهی لازم , کنترل شما بر روی آن بیشتر می شود و خود به خود شرایط زندگیتان بهبود پیدا می کند .

گام سوم :مثبت کردن باورها ذهنی
باور نیز همچون نگرش در همان دوران کودکی شکل می گیرد و به مرور زمان تقویت می شود و در بزرگسالی به اوج قدرت خود می رسد . بسیاری بر این عقیده هستند که باورها نسل اندر نسل از اجدادمان به ما منتقل شده اند , ولی به طور ختم نمی توان از تاثیرات محیط , جامعه و … چشم پوشی کرد . بهتر است بدانید ذهن به هر آنچه باور داشته باشید , دست می یابد . انسان دارای استعداد های بالقوه ای است که با به کار گیری صحیح آن قادر است به تمام اهداف خود برسد . هیچ کاری غیر ممکن نیست . تنها اگر بتوان چراغ باور را در درون خود روشن نگه داشت .

گام چهارم : ماموریت , تصویر ذهنی و برنامه ریزی
هر یک از این مفاهیم در جایگاه خود بسیار مهم و ضروری هستند ولی هنگامی که در کنار یکدیگر قرار می گیرند , به چنان نیروی عظیمی تبدیل می شوند که شتاب شما را در رسیدن به موفقیت دو چندان می کنند . پس در زندگی ماموریت تان را بیابید و برای دستیابی به آن برنامه ریزی کنید . مطمئن باشید اگر این دو را با تصور ذهنی همراه سازید , بسیار راحت تر به مقصدتان خواهد رسید .

گام پنجم : قانون بخشش و جذب
بدیهی است هرچه بیشتر در زمینتان بذر بکارید, در آخر به محصول بیشتری دست می یابید .زمین زندگی تان نیز به همین شکل است . هر قدر بیشتر در زندگی خود بذل و بخشش کنید , به فراوانی و برکت بیشتری دست خواهید یافت و هرگز فراموش نکنید که هر چه بکارید همان را درو خواهید کرد !

گام ششم : تصمیم گیری صحیح
شما می توانید با یک تصمیم گیری , نام خود را در تاریخ کشورتان ثبت کنید . تصمیم گیری مهارتی است که باید از همان دوران مدرسه به آن پرداخته شود . دانش آموزان در این دوره باید یاد بگیرند که رمز موفقت در زندگی تصمیم گیری و برنامه ریزی صحیح است . برای این که بتوانید از درستی تصمیم خود مطمئن شوید باید در آغاز جنبه های مثبت و منفی آن را بررسی کنید .

گام هفتم : مدیریت زمان
مدیریت زمان همان عادات و مهارت هایی هستند که باعث می شوند شما کارتان را در زمانی معین به پایان برسانید . رایج ترین خطاها در مدیریت زمان عدم تمرکز , طفره رفتن از انجام کار و انتظارات غیر واقعی است .

  • تدوین : گروه موفقیت کلیشه

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

چگونه به آرزو هایمان برسیم ؟

هرکس در زندگی آرزو هایی دارد که برای رسیدن به آن ها حاضر است هرکاری انجام بدهد . در این مقاله راهکار هایی معرفی می کنیم که به شما در رسیدن به آرزو هایتان کمک می کند.

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: بـایگانــــــی مـطالب زیبــــا، مطالب زیبا وخواندنی، دانستنیــــــــــــها، دانستنیهای علمی، مـــــطالب علمـــــــی، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: آرزو ها, آرزو هایتان, ارزیابی نتایج کارهاتان, ایجاد نگرش پیروزمندانه, مثبت کردن باورها ذهنی, ماموریت, تصویر ذهنی و برنامه ریزی, قانون بخشش و جذب, تصمیم گیری صحیح, مدیریت زمان, گروه موفقیت کلیشه,
[ 19 / 9 / 1391 ] [ 13:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب