(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

هر دو استادند اما !! اين كجا و آن كجا

هر دو را استاد خطاب مي‌كنند، استاد پروفسور سميعي كه از علم و دانش خود براي خدمت به ايران و ايراني‌ها استفاده مي‌كند و بارها اعلام كرده است كه خدمت به هموطنان و همنوعان خود را افتخار براي خود مي‌داند و از آن سو هم طرفداران شجريان به او استاد مي‌گويند اما اين استاد كجاست و آن استاد كجا...

پروفسور سميعيشجريان

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ بعد از انقلاب اسلامي در سال 1357 بود كه محمدرضا شجريان اعلام كرد فردي سياسي نيست و باعناصر و گروه‌هاي سياسي ارتباط ندارد. او به واسطه هنر خود و همان بي طرفي كه اعلام مي‌كرد نزد هوادارانش استاد لقب گرفت تا اين كه حوادث فتنه سال 88 پيش آمد.

 

استاد ناگهان رنگ عوض كرد و پوست انداخت. استاد موسيقي و آواز از آن پس بود كه صداي فتنه شد و فتنه را اهرمي براي خود تبديل كرد. اهرمي كه حالا علاوه بر تامين مقاصد سياسي شجريان در جهت منافع مالي او هم كمك حالش شده.

بر اساس پيگيري‌هاي خبرنگار باشگاه خبرنگاران از يك منبع آگاه، محمدرضا شجريان تا پيش از فتنه 88 و تبديل شدن به صداي فتنه گران از هر تور كنسرت خارجي خود حد اكثر 100 هزار دلار كسب درآمد مي‌كرد تا اين كه با عزيمت خود به خارج از كشور و ارتباط گيري با عناصر معلوم الحال فتنه گر آتش فتنه را براي خود تبديل به فرصت كرد و در روزهاي بعد از فتنه از هر تور كنسرت خارجي خود، بالغ بر 300 هزار دلار كسب در آمد مي‌كند؛ مبلغي كه موسسات غربي و آمريكايي به او مي‌دادند.

استاد آن روزهاي آواز و موسيقي ايراني حالا بخش عمده‌اي از طرفداران خود را هم از دست داده است و طرفدارانش تبديل به گروهك‌هاي خاص شده‌اند، گروهك‌هايي كه نقطه اشتراكشان عناد و دشمني با جمهوري اسلامي است. شايد طرفداران موسيقي اصيل و ايراني هيچ گاه فكر نمي‌كردند كه روزي خواننده ارزشي آنها در كنار خواننده كاباره‌اي و مستهجن لس آنجلسي بايستد و عكس يادگاري بگيرد.

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

طرفداران استاد شايد هيچ گاه نمي‌توانستند تصور كنند كه روزي شجريان با رفتن به يكي از مقرهاي فرماندهي فتنه عليه ايران (دفتر شبكه سلطنتي انگليس) كنار كارمندان دولتي اين شبكه بايستد و عكس يادگاري بگيرد.





طرفداران استاد اصلا فكر نمي‌كردند كه شجريان علاوه بر وطن فروشي و بازي در زمين دشمن، روزي پا را فراتر بگذارد و در مصاحبه با تلويزيون وابسته به پنتاگون (صداي آمريكا) به دين اسلام توهين كرده و بگويد:  " اینها هرگز با هنر کنار نمی‌آیند، هرگز و هرگز!!! همچنان که در طول 1400 سال با هنر کنار نیامدن، باز هم نخواهند آمد... "


طرفداران آن روزهاي شجريان، انگار ديگر عادت كرده‌اند منتظر اتفاق تازه‌اي باشند. استاد در آغوش هر كسي مي‌رود و با هر كسي كه بخواهد عكس يادگاري مي‌گيرد.

 


 

اما اين روزها و در جديدترين عكس‌هاي منتشر شده از شجريان در لندن، استاد در كنار كسي قرار گرفت كه انتساب او به دربار سلطنتي شاه مخلوع و حالا دربار سلطنتي انگليس بر كسي پوشيده نيست.

 

 

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

مسعود بهنود همکار سلطنت طلب رسانه دولتی انگلیس در یکی از جدیدترین تصاویر آلبوم عکس‌های صفحه فیس بوکش، تصویری از یک میهمانی خصوصی با حضور شجریان و یک فرد ضد انقلاب دیگر را منتشر كرده و خبر از ديداري ويژه داده است. عكسي كه حالا بيشتر نشان مي‌دهد شجريان با چه جناح‌ها و عناصري از گروهك‌هاي ضد انقلاب ارتباط دارد و افكارش نزديك به كدام جناح ورشكسته است.

درست در همين روزها و همان روزها كه استاد سابق موسيقي ايران در كنار افراد معلوم الحال مي‌ايستاد و عكس يادگاري مي‌گرفت، استاد ديگري در ايران و جهان فعاليت مي‌كرد. پروفسور سميعي كه از لحاظ مرتبه علمي، اصلا با شجريان قابل قياس نيست درست در همان روزهايي كه استاد مشغول فتنه گري و حضور در جمع فتنه گران بود در ايران به همنوعان و هموطنان خود خدمت مي‌كرد و خدمت به آن‌ها را براي خود افتخار مي‌دانست.

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


پروفسور سميعي درست در همان روزهايي كه شجريان از ايران فراري بود و در مقر فتنه قدم مي‌زد، در ايران در ميان شاگردان و اساتيد ايراني مشغول آموزش آخرين متدها و روشهاي نوين جراحي مغز و اعصاب بود و بارها اعلام مي‌كرد به اين كار خود افتخار مي‌كند.


 

پروفسور سميعي درست در همان روزهايي كه شجريان صدا، تصوير، وقت و خلاصه همه چيز خود را وقف فتنه كرده بود، در ايران خود را وقف ترويج علم و دانش كرده بود و براي خدمت به مردم ايران زمين همه كار مي‌كرد و همه اين‌ها را براي خود افتخار مي‌دانست و هنوز هم همه اين‌ها را براي خود افتخار مي‌داند.

 

 

 

آقاي شجريان، پروفسور سميعي در روزهايي كه شما خود را به جريان فتنه و دوستان فتنه گر خود اهدا كرده بوديد، تمام مدال‌هاي افتخار و داشته هاي علمي خود را به دانشگاه تهران اهدا كرد تا يك بار ديگر اين شما باشيد كه در ميدان عمل قافيه را باخته باشيد.

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

استاد ديروز حالا بايد به يك سوال مهم افكار عمومي پاسخ دهد. سوالي كه شايد ذهن خيلي‌ها را مشغول كرده و آن اين كه، آقاي شجريان هم شما استاديد و هم پروفسور سميعي؛ اما شما كجا و پروفسور سميعي كجا؟!

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت2:12---21 مهر 1391
امیدوارم خدا به آقای پرفسور سمیعی و امثال ایشون که به ایرانی بودنشون افتخار میکنند و در پیشرفت ایران نقش بسزایی دارند طول عمر و سلامتی بدهد.اصلا شجریان و چه به مقایسه با این بزرگان همون با گوگوش و آغاسی مقایسه کنید.

سعید
ساعت2:11---21 مهر 1391
پروفسور سمیعی موجب افتخار ملت ایران و شجریان باعث سرافکندگی شده این دو اصلا قابل مقایسه نیستند. من برای ایرانی های وطن فروش واقعا متأسفم.

مبین
ساعت2:10---21 مهر 1391
دانه ي فلفل سياه و خال محبوبان سياه/هر دو جانسوزند اما اين كجا و آن كجا

پرفسور فخر ايرانست و ممد كاسه ليس/هر دو استادند اما اين كجا و آن كجا..!!!!!!


دوست
ساعت2:07---21 مهر 1391
پرفسورسمیعی فخرایران زمین کسی که هم نام ایران رابرفراز تمام جهان گستراند و هم این که مایه گسترش علم و آگاهی دررابطه با علوم مغزواعصاب است ایقیاس مع الفارغ بوده و اصلا قابل قیاس نیستند همسنگر

علیزاده
ساعت2:04---21 مهر 1391
شجریان یک فرد دیپلمه است اورا با پروفسور مقایسه کردن جفاست به هرچه علم ودانش

رسول
ساعت2:03---21 مهر 1391
امام علی می فرماید در فتنه ها مانند شتر بی کوهانی باش که نه بشود شیر آن را دوشید و نه از آن سواری گرفت.یا حق

حمید
ساعت2:02---21 مهر 1391
پروفسور به ایرانی افتخار میدهد شجریان کاسه لیسی انگلیس وامریکایی ها را میکند از عرش تافرش فاصله است.

علی
ساعت2:00---21 مهر 1391
وقتی شجریان به همسر 71 ساله اش رحم نمیکند وبخاطر پول اورا بیرون میکند چه انتظار ی داریم که به ایران وهنر رحم کند یکی از وی بپرسد چرا این پیرزن را بیرون کرده وبا ک -خ زندگی میکند؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: بـایگانــــــی مـطالب زیبــــا، دل نوشته ها، مطالب زیبا وخواندنی، زنـــــــــــــدگینامه، دانستنیــــــــــــها، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: شجريان, گوگوش, شما كجا و پروفسور سميعي كجا؟!, سميعي, استاد پروفسور سميعي, جراح مغز و اعصاب, پروفسور سميعي, فتنه88, فتنه, استاد, دفتر شبكه سلطنتي انگليس, وطن فروشي,
[ 21 / 7 / 1391 ] [ 10:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب