(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

شیعه یک مذهب سیاسی!

شیعه یک مذهب دینی نیست بلکه فقط یک مذهب سیاسی است.

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

ظهرابی کارشناس وهابی شبکه کلمه در یک برنامه زنده، دینی بودن مذهب شیعه را رد کرده و مذهب شیعه را فقط یک مذهب سیاسی خواند.
با توجه به دلایل نقلی و عقلی بسیار می توان ثابت نمود که رئیس مذهب شیعیان امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه السلام است که از طفولیت در دامن نبوت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم تربیت شده و ریشه ی مذهب شیعه در زمان رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم بوده است و توسط خود حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم مورد تأیید قرار گرفته و معالم دین را از آن حضرت آموخته است. ائمه ی شیعه که عترت نبوی صلی الله علیه و آله و سلم هستند چه از لحاظ زمانی که ملاقات علی علیه السلام با پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و تحت تعلیم ایشان بودن است و چه از لحاظ رتبه ی علمی و معرفتی به اذعان خود اهل تسنن، تقدم بر ائمه ی اربعه ی اهل تسنن دارند.

 

مطابق با اخباری که در کتب خود اهل تسنن نیز وجود دارد پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم حضرت علی علیه السلام را باب علم خود خوانده و صریحا می فرماید: اطاعت از علی علیه السلام اطاعت از من است و مخالفت با او مخالفت با من است" بنابراین خود رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم آنچنان که در کتب اهل تسنن نیز نقل شده است از همان ابتدا در دوران حیات پربرکت خود، امیرالمومنین علی علیه السلام را به منزله ی جانشین خویش قرار دادند. همچنین سندی قوی تر و معتبرتر از غدیر که شرح جزئیات آن در کتابهای اهل تسنن نیز آمده است که رسول مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم در حضور هفتاد هزار نفر علی علیه السلام را به امارت و خلافت منصوب نمودند که پس از خودشان زمام دین را در دست گیرند و عموم مسلمین حتی خلفای اول و دوم اهل تسنن نیز با حضرت علی علیه السلام بیعت نمودند و به ایشان شاد باش و تبریک گفتند!

 

بنابراین به صراحت می توان گفت که مذهب شیعه از زمان رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم وجود داشته است و در واقع مذهب شیعه چیزی جدای از تعالیم نبوی صلی الله علیه و آله و سلم نیست بلکه امتداد خط اسلام اصیل در مذهب شیعه تبلور می یابد. با به حکومت رسیدن امیرالمومنین علی علیه السلام این خط راستین که از زمان رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم آغاز شده و پس از رحلت حضرت صلی الله علیه و آله و سلم امتداد یافته بود، آشکارتر و واضح تر در جامعه ی اسلامی می شود و گرنه از قبل هم وجود داشته است.

 

اما در میان مذاهب اهل تسنن که به پیروی از چهار فقیه که عبارتند از ابوحنیفه، مالک، احمد بن حنبل و شافعی به وجود آمده اند، کدامیک اصیل است !؟ مذاهب اربعه حنفی، مالکی، شافعی و حنبلی روی چه پایه ای قرار گرفته اند؟ کدامیک از چهار امام اهل تسنن رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم را ملاقات نموده اند؟! بگذاریم که در دامان نبوی پرورش یافتن و تحت تعالیم و تربیت رسول الله (ص) بودن خود مطلب دیگری است!

 

بنابر آنچه که گذشت معلوم می شود که ائمه ی شیعه که عترت نبوی صلی الله علیه و آله و سلم هستند چه از لحاظ زمانی که ملاقات حضرت علی علیه السلام با پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و تحت تعلیم ایشان بودن است و چه از لحاظ رتبه ی علمی و معرفتی به اذعان خود اهل تسنن، تقدم بر ائمه ی اربعه ی اهل تسنن دارند. بنابراین در امر دین که مهمترین مسأله ی هیات آدمی و بشریت است بایستی به کسی رجوع نمود و کسی را ذی صلاح دانست که تقدم برسایرین داشته باشد! از ا ین رو شیعه و مذهب تشیع مفتخر است که ائمه ی اثنی عشر تقدم رتبی و زمانی برائمه ی سایر فرق اسلامی دارند!

جام دینی

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبــــــــــــــار، اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، اخبار جهان اسلام، اخبار مذهبی، آخرین اخبار سایت، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: , رد دینی بودن مذهب شیعه, مذاهب اهل تسنن, شبکه کلمه, شیعه, Shia, شبکه کلمه Kalemeh TV, وهابی vahhabi, سیاسی, اخبار دینی, ظهرابی کارشناس وهابی شبکه کلمه,
[ 13 / 7 / 1391 ] [ 16:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب