(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

مرسی هم اسرائیل را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری فرانسه، مرسی ‌همچنین تلویحا تهدیدهای اسرائیل به حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را محکوم کرد و مقامات اسرائیل را مسئول به بن‌بست رساندن مذاکرات صلح در خاورمیانه دانست.

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

جام سیاسی؛سایت دویچه وله(DW) نوشت:«محمد مرسی، اولین رئیس‌جمهور منتخب مصر پس از براندازی حکومت حسنی مبارک، در سخنرانی خود در شصت‌وهفتمین مجمع عمومی سازمان ملل، بحران سوریه را "تراژدی عصر حاضر" خواند و گفت تا پایان دادن به جنگ در سوریه، از پا نخواهد نشست. رئیس‌جمهور مصر تاکید کرد که فرآیند گذار سیاسی در سوریه هرچه سریع‌تر و بدون مداخله نظامی خارجی باید انجام شود و دولتی بر سر کار بیاید که نماینده همه گروه‌های قومی و مذهبی باشد.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه، مرسی ‌همچنین تلویحا تهدیدهای اسرائیل به حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را محکوم کرد و مقامات اسرائیل را مسئول به بن‌بست رساندن مذاکرات صلح در خاورمیانه دانست. او بدون اشاره مستقیم به زرادخانه‌های هسته‌ای اسرائیل، گفت: «خاورمیانه دیگر دیکتاتوری را نمی‌پذیرد، همان‌طور که امتناع هیچ کشوری از پیوستن به پیمان منع گسترش تسلیحات هسته‌ای را نخواهد پذیرفت، به‌ خصوص وقتی چنین وضعیتی با سیاست‌های غیرمسئولانه و تهدیدهای خودسرانه همراه شود.»

رئیس‌جمهور مصر تاکید کرد باید با چنین اقداماتی مقابله شود، تا "قانون جنگل" حکم‌فرما نشود، و از سایر کشورها خواست که ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای خود را به جامعه جهانی اثبات کنند.

محمد مرسی همچنین مساله فلسطین و تشکیل یک کشور فلسطینی را از مهم‌ترین موضوعات پیش‌روی جهان خواند و گفت دنیا باید همه تلاش خود را به کار ببندد تا این مساله "بر اساس عدالت و با رعایت شان و حقوق فلسطینی‌ها" حل شود. او تاکید کرد "مردم فلسطین نباید از مواهبی نظیر آزادی و کرامت انسانی بی‌بهره بمانند." او گفت اجرا نشدن قطعنامه‌های سازمان ملل در تعیین قلمرو فلسطین "شرم‌آور" است.

آقای مرسی همچنین با اشاره به ماجرای فیلم جنجال‌برانگیز "بی‌گناهی مسلمانان" گفت: "آزادی بیان باید همراه با مسئولیت باشد تا ثبات و صلح جهانی را در معرض خطر قرار ندهد. آزادی بیان نباید به مجوزی برای حمله و هتاکی به ادیان تبدیل شود."

او خشونت‌های گسترده در کشورهای اسلامی را هم محکوم کرد؛ اعتراضاتی که در جریان آن دست‌کم ۵۱ نفر، از جمله کریس استیونز، سفیر آمریکا در لیبی، کشته شدند.

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبــــــــــــــار، اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، اخبار جهان اسلام، اخبار مذهبی، آخرین اخبار سایت، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: سایت دویچه وله(DW), مرسی, Morcy, سازمان ملل UN, اسرائیل Israel, رئیس‌جمهور منتخب مصر, تهدیدهای اسرائیل, محمد مرسی, کشور فلسطینی, آقای مرسی, اشاره مرسی به ماجرای فیلم جنجال‌برانگیز, اخبار, اخبار سیاسی, اخبار مذهبی, اخبار ایران, اخبار جهان, اخبار علمی, اخبار فرهنگی, خبر, خبر سیاسی, خبر علمی, خبر فرهنگی,
[ 6 / 7 / 1391 ] [ 9:40 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب