(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

ضدحال اوباما به نتانیاهو

 

«رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه سی.بی.اس/CBS در واکنش به فشارهای اسرائیل تأکید کرد که "آمریکا تصمیماتش را بر اساس منافع ملی خود می گیرد".»

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

جام سیاسی: "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا، از فشارهای "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در مورد تعیین «خط قرمز» برای برنامه هسته ای ایران، به عنوان "سروصداهایی" یاد کرده که توجهی به آن نمی کند.

بی بی سی فارسی (BBCPersian) امروز گزارش داد: «رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه یکشنبه شب (دوم مهرماه) خود با برنامه "شصت دقیقه" شبکه سی.بی.اس/CBS در واکنش به فشارهای اسرائیل تأکید کرد که "آمریکا تصمیماتش را بر اساس منافع ملی خود می گیرد".»

این منبع خاطرنشان کرد: «نتانیاهو اخیرا تأکید کرده بود که جامعه جهانی باید به منظور جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای، "خط قرمزی" را برای برنامه های هسته ای این کشور تعیین کند. نخست وزیر اسرائیل گفته بود: "با تعیین این خط قرمز، ایران می داند که با عواقب تخطی از آن روبرو خواهد شد. من فکر می کنم که آن ها واقعا از این خط تعیین شده عبور نخواهند کرد."»

به گزارش بی بی سی، اوباما در جریان مصاحبه با برنامه "شصت دقیقه" گفت: «پافشاری نتانیاهو را در این مورد که به ایران نباید اجازه دستیابی به تسلیحات هسته ای را داد، می فهمم و با آن موافقم؛ این موضوع را درک می کنم که دستیابی ایران به سلاح هسته ای تهدیدی برای هر دو کشور و کل جهان است و می تواند مسابقه ای تسلیحاتی را به دنبال داشته باشد. اما در اموری که تصمیم گیری به امنیت ملی کشور مربوط می شود، تنها فشاری که احساس می کنم این است که بر اساس خواسته های ملت آمریکا این تصمیم گیری ها انجام شود. از این رو از توجه به "سروصداها خودداری می کنم.»

در پایان گزارش بی بی سی آمده است: «تحلیلگران معتقدند افزایش تنش بین اسرائیل و آمریکا به حدی رسیده که گفته شده رهبران آمریکا و اسرائیل قصد ندارند در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد که قرار است فردا (سه شنبه ۲۵سپتامبر) در نیویورک آغاز به کار کند، با هم دیدار کنند.»

گفتنی است افزایش روزافزون هراس دولتمردان صهیونیست از اقتدار رو به رشد جمهوری اسلامی ایران موجب شده است که ملاحظات رئیس جمهور امریکا را نادیده بگیرند و بر همراه ساختن دولت ایالات متحده با سیاست های ماجراجویانه خود اصرار کنند. این در حالی است که باراک اوباما ضمن در پیش داشتن یک رقابت انتخاباتی سخت و نزدیک، با آوار مشکلات اقتصادی و موج مطالبات داخلی و همچنین باتلاق های افغانستان و عراق مواجه است و در این موقعیت ویژه نمی خواهد با برگ صهیونیست ها، بازنده قمار جنگ با ایران باشد. به علاوه، رئیس جمهور امریکا به نیکی می داند که هرگونه تعرض به ایران -به عنوان عنصر الهام بخش معنویت و استقلال- بر سرعت فراگیری بیداری اسلامی در میان توده ها خواهد افزود و این به منزله پایان حضور دولت ایالات متحده و متحدانش در منطقه خواهد بود.

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبــــــــــــــار، اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، آخرین اخبار سایت، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: ضدحال اوباما, باراک اوباما, رئیس جمهور آمریکا, بنیامین نتانیاهو, نخست وزیر رژیم صهیونیستی, برنامه هسته ای ایران, اخبار, اخبار سیاسی, اخبار مذهبی, اخبار ایران, اخبار جهان, اخبار علمی, اخبار فرهنگی, خبر, خبر سیاسی, خبر علمی, خبر فرهنگی,
[ 3 / 7 / 1391 ] [ 22:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب