(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

فراخوان/ گوگل را پشیمان کنیم

فراخوانی در فضای مجازی با عنوان "دعوت علمای اسلام برای تحریم گوگل" منتشر شده است که استفاده از جستجوگر گوگل و سایت یوتیوب را در تمامی کشورهای اسلامی به مدت دو روز منع می کند.

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

توهین به شخصیت والا پیامبر، رسول گرامی اسلام (ص) به همان اندازه که تهیه کنندگان، کارگردان و حامیان فیلم موهن را منفور جهانیان کرد، شرکت آمریکایی "گوگل" را نیز به همان میزان بدنام نمود.

این غول اینترنتی اولین بار نیست که دردسرساز می شود؛ از حذف نام "خلیج همیشه فارس" از گوگل مپ، و تحریم کاربران ایرانی گرفته تا تزئین لوگوی گوگل با نماد صهیونیسم، و جاسوسی برای شبکه های اطلاعاتی صهیونیستی–آمریکایی.

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

در پی پخش فیلم توهین آمیز به ساحت پیامبر اعظم (ص) در یوتیوب که سرویسی از خدمات گوگل محسوب می شود، جهان اسلام و سایر ادیان سخت به خشم آمده اند. موج محکومیت و ابراز انزجار از این اقدام تمام جهان را فرا گرفت؛ اما شرکت گوگل به بهانه آزادی بیان اعلام کرد حاضر به حذف این فیلم از یوتیوب نیست.

"مارتین جوزنبولت" مدیر گوگل اعلام کرد که انتشار فیلم توهین آمیز به رسول الله (ص) را در یوتیوب متوقف نمی کند زیرا این اقدام با  آزادی اندیشه منافاتی ندارد!

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

در پی بی اعتنایی "گوگل" به درخواست مسلمانان و کشورها و مشارکت در توهین به مقدس ترین ارزش مسلمانان، امروز فراخوانی در فضای مجازی با عنوان "دعوت علمای اسلام برای تحریم گوگل" منتشر شده است که استفاده از جستجوگر گوگل و سایت یوتیوب را در تمامی کشورهای اسلامی به مدت دو روز منع می کند.

روز دوشنبه و سه شنبه (۲۴ و ۲۵ سپتامبر) روز منع استفاده از این دو سرویس دهنده اینترنتی است و طبق برآوردها انتظار می رود بر اثر این ابتکار بجا، ارزش شرکت گوگل با افت قابل توجهی مواجه شده و خساراتش به میزانی نزدیک به ۲۱۰ میلیون دلار برسد.

پایگاه مداحی ما نیز همراه و همصدا با این فراخوان ارزشی، از عموم مخاطبان مؤمن و ارزشمدار خود دعوت می کند که به تحریم یادشده بپیوندند.

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبــــــــــــــار، اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، اخبار جهان اسلام، اخبار مذهبی، آخرین اخبار سایت، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: فراخوان ارزشی, تحریم گوگل, توهین به مقدس ترین ارزش مسلمانان, گوگل, گوگل مپ, شرکت گوگل, یوتیوپ, تحریم یوتیوب, فیلم موهن, خلیج فارس, , اخبار, اخبار سیاسی, اخبار مذهبی, اخبار ایران, اخبار جهان, اخبار علمی, اخبار فرهنگی, خبر, خبر سیاسی, خبر علمی, خبر فرهنگی,
[ 2 / 7 / 1391 ] [ 12:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب