(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

کارشناس وهابی و فتنه 88

گرچه شبکه های وهابی، به ظاهر ماهیتی دینی و مذهبی دارند و سعی می کنند وارد حوزه های دیگر نشوند؛ اما گاهی کارشناسان این شبکه ها طاقت نمی آوردند و ماهیت سیاسی خود و شبکه هایشان را نیز بر ملا می کنند.

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

جام نیوز دینی؛ شبکه های ماهواره ای وابسته به وهابیت، گاهی از مسایل دینی پا را فراتر نهاده، ماهیت سیاسی خود را آشکار می کنند.

این شبکه ها که به ظاهر تنها به مسائل دینی و مذهبی می پردازند؛ اما در عمل علاوه بر انجام وظیفه خود در تفرقه انداختن میان شیعه و سنی، براندازی جمهوری اسلامی ایران نیز آرزوی اساسی آن هاست.

کارشناس شبکه وهابی «کلمه»، که از سوی آل سعود حمایت می شود، بدون اشاره به سرکوب های مردم در عربستانی که تاکنون حتی یک انتخابات هم در آن برگزار نشده است، درباره ایران گفت: «در ایران یک عده حکومت را در دست گرفته اند و به نام مردم سخن می گویند! آن چیزی که در ایران اتفاق افتاده است، این است که عده ای محدود فکر و اندیشه و رأی مردم را مصادره کرده اند.»

وی در ادامه با اشاره به انتخابات سال88 در ایران و در حالی که خود در این برنامه، ملت ایران را «مشرک» و«خائن» معرفی کرده بود، افزود: «اگر الان در ایران رفراندوم آزاد برگزار شود، معلوم می شود که آیا ملت ایران خواهان این تفکر تکفیری و سب و شتم هستند یا نه؟»

وی نگفت، چرا حکومت ایران را که تاکنون در حدود 33 انتخابات برگزار کرده است و گروه های مختلف بر سر کار بوده اند، ضد مردم و آزادی می داند؛ اما درباره عربستان سعودی و بسیاری از کشورهای عربی که حتی یک انتخابات نداشته اند، سخنی نمی گوید؟

اگر این شبکه واقعا طرفدار آزادی است و نگران مردم ایران، چرا برای مردم کشور خودش، عربستان، دلسوزی نمی کنند و اعتراض نمی کنند؟ چرا به کشتار  مردم در عربستان هیچ توجهی نمی کنند؟

اگر در ایران رفراندومی دیگر برگزار شود، که تا به حال 33 بار برگزار شده است، آیا شما نتیجه آن را می پذیرید؟

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبــــــــــــــار، اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، اخبار جهان اسلام، اخبار مذهبی، آخرین اخبار سایت، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: فتنه 88, شبکه های وهابی, ماهیتی دینی و مذهبی, دینی, مذهبی, ماهواره, Satellite, وهابیت, مفتی وهابی, وهابیون, شبکه وهابی, Wahhabi, Wahhabis, Iran, ایران, Islam, اسلام, ,
[ 1 / 7 / 1391 ] [ 12:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب