(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

امام زمان(عج) نه؛ عیسی(ع) آری

کشیش شبکه مسیحی «محبت»، با توهین به اعتقادات سایر ادیان به خصوص شیعه، و با انتقاد از این که مردم ایران «حیات» نمی دهند، از آن ها خواست، دست از امام زمان(عج) بردارند به عیسی(ع) ایمان بیاورند.

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

جام دینی؛ کشیش شبکه محبت که مواعظش سرشار از تناقض است، دلیل این که در موعظه هایش از ایران سخن می گوید و فضای ایران را منفی نشان می دهد، ایرانی بودن خود دانست.

وی از این که مردم ایران «حیات» نمی دهند انتقاد کرد و گفت: «ایران کشور من است، من اگر به ایران برگردم، شما من را می کشید. نمی خواهید به من «حیات» بدهید.»

وی از این که برای اثبات سخنان خود دلیلی ارائه کند، مدعی شد: «امروز خدا می خواهد، شما انتخاب کنید! این که انجیل تحریف شده است، این که محمد[ص] می آید، مهدی[عج] می آید، زرتشت می آید، بودا می آید، حرف هایی است که من و شما می گوییم، من با این حرف ها کاری ندارم.»

وی در ادامه ادعاهای خود، سعی کرد با پائین آوردن ادیان دیگر، مخاصب را به پذیرش مسیحیت ترغیب کند. این کشیش افزود: «آیا این کسانی که شما اسم هایشان را می آورید، به شما حیات ابدی می دهند؟ آیا به شما کمک می کنند با خدا رابطه داشته باشید؟ آیا به شما این تضمین را می دهند که اگر امروز از دنیا رفتید، به حضور ابدی خدا می روید یا نه؟»

کشیش با فرض این که جواب های پاسخ هایش منفی است، ادامه داد: «انجیل می گوید، هرکس به پسر خدا ایمان بیاورد، هلاک نمی شود...هدف ما در این برنامه این است که شما، قلبتان را برای عیسی باز کنید!»

گفتنی است، این کشیش که حرفی برای گفتن ندارد، برای مؤثر بودن تبلیغش سعی می کند با توهین به ادیان دیگر دین خود را بالا بکشد، که همین امر نشان دهنده باطل بودن سخنانش است. وی مدعی است امام زمان(عج) مسلمانان نمی تواند کسی را نجات دهد؛ ولی عیسی مسیح(ع) می تواند. جالب آن جاست که این ادعا را بارها تکرار می کند؛ اما برای سخنش هیچ دلیلی ارائه نمی کند و فقط می گوید، در انجیل نوشته است. این ادعا در حالی است که به اعتراف خود مسیحیان انجیل وحی الهی نیست؛ بلکه به وسیله حواریون عیسی(ع) و بعد از عیسی(ع)، نوشته شده است؛ اما در مقابل همه مسلمانان اتفاق دارند که قرآن وحی الهی است و هیچ اختلافی در آن ندارند.

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبــــــــــــــار، اخبار ایران و جهان، اخبار جهان اسلام، اخبار مذهبی، آخرین اخبار سایت، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: کشیش شبکه مسیحی «محبت», امام زمان(عج), عیسی(ع), اخبار, اخبار سیاسی, اخبار مذهبی, اخبار ایران, اخبار جهان, اخبار علمی, اخبار فرهنگی, خبر, خبر سیاسی, خبر علمی, خبر فرهنگی,
[ 30 / 6 / 1391 ] [ 7:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب