(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

خطای هاشمی قابل توجیه نیست

آیت الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با رسا، در واکنش به اظهار نظر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام که از ضرورت برقراری رابطه با آمریکا سخن گفته است،‌ اظهار داشت: دشمنی نظام مقدس اسلامی ایران با آمریکا که شیطان بزرگ است، یک دشمنی مبنایی و برپایه شاخصه های اسلام ناب محمدی و شاخصه های مکتب امام و فهم صحیح از کتاب و سنت و مبانی دینی است.

وی تاکید کرد: این دشمنی و ستیز، یک ستیز مربوط به اصول و پایه های صرفا تعامل با کشورها و دولت ها و بر پایه سیاست ها که یک روز عوض می شود، نیست بلکه یک ستیز و دشمنی مبنایی است.

آیت الله کعبی اضافه کرد: اگر مبانی آمریکا عوض شود و یا مبانی جمهوری اسلامی ایران عوض شود آن وقت ممکن است این اتفاق بیفتد،‌ مذاکره و روابط با آمریکا اگر یک روزی برقرار شود، معلوم می شود یا آمریکا دست از شطینت برداشته و یا نظام اسلامی دست از مبانی خود برداشته است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه آمریکا دشمن اسلام ناب محمدی، هویت اسلامی و هویت انقلابی ملت ایران است،‌ اظهار داشت: آمریکا دنبال یک ایران باستانی و ایران وابسته به بلوک آمریکا است، آمریکا دشمن اسلامیت، دشمن روحیه انقلابی و دشمن حوزه تمدن اسلامی در ایران انقلابی و ملت انقلابی و پیرو امام است.

آیت الله کعبی گفت: در حقیقت آنها مخالف اصل و اساس نظام اسلامی هستند و افزون بر این به دنبال غارت منابع ملت های منطقه و نفت کشورهای منطقه هستند و جمهوری اسلامی ایران را مانع این برنامه شیطانی خود می دانند.

وی تصریح کرد: آمریکا در این زمینه در واقع دست از شیطنت برنداشته و سی و سه سال است که با انواع توطئه داخلی و خارجی و فشار،‌ تحریم و تهدید و ترویج اباحه گری اخلاقی و مکتب سازی های دروغین و فتنه گری به دنبال براندازی و استحاله نظام هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هرچه زمان گذشته بر دشمنی آمریکایی ها با نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران افزوده شده است.

وی اضافه کرد: البته نظام مقدس اسلامی ما در این رویارویی و مقابله پیروز صحنه است و همین مقاومت در مقابل شیطان بزرگ و صبر و استقامت بر پایه اسلام ناب محمدی و شاخصه های مکتب امام،‌ ملت و انقلاب اسلامی را به یک نظام الگو برای کشورهای منطقه تبدیل کرده است.

آیت الله کعبی تصریح کرد: روزی که انقلابیون از مواضع خود عدول و احساس خستگی و پشیمانی کنند و یا به دنبال این باشند که نظام سر تسلیم در برابر آن فرو بدارد روز جشن آمریکا است،‌ آمریکا قبل از پیروزی انقلاب ابرقدرت بود اما بعد از انقلاب معادلات دگرگون شد و آمریکا تنها در توهم قدرت، اما در حقیقت ببر کاغذی است.

وی با بیان اینکه قدرت برتر نوظهور در منطقه اسلام و پرچمداری آن با جمهوری اسلامی ایران است، ‌خاطرنشان کرد: آنها خودشان اذعان می کنند که قدرت در حال انتقال از غرب به شرق است و امروز گفتمان مسلط در روابط بین الملل، گفتمان عقلانیت و معنویت و عدالت و فضیلت و مردم سالاری واقعی است.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه آمریکا قدرتی رو به افول و شعارهای بحق ملت ایران از جمله نه شرقی،‌ نه غربی و استقلال آزادی در همه صحنه ها در حال تحقق است،‌ یاداور شد: استکبار ستیزی و دشمنی ما با رژیم استکباری آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل به خاطر شیطنت و فتنه های شیطانی است.

وی اضافه کرد: ‌مبنای تصمیم ملت ایران بر اساس اصول پایه ای اسلام و در چارچوب فرمایشات و سخنان امام و هدایت های ولی فقیه صورت می گیرد و این یک بحث استراتژیک است و بنابراین  اظهارنظرهای دیگران نمی تواند مبانی، استراتژی روابط بین الملل و استکبارستیزی جمهوری اسلامی را دچار تزلزل کند.

آیت الله کعبی با انتقاد از سخنان اخیر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آقای هاشمی در اظهار نظرهای جدیدی که از ایشان منتشر شده است، دچار خطای استراتژیک شده اند و در واقع این خطای استراتژیک به هیچ وجه قابل توجیه نیست، به ویژه در حال حاضر که ستیزه جویی های امریکا در مقابل ملت ایران همسو با دیگر دولت های استکباری بیشتر شده است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه هیچ خیری از آمریکا عاید ملت ایران نشده است، ابراز داشت: ما به جز شر، ضرر و دشمنی و غارت گری و خون آشامی چیز دیگری از اینها ندیده ایم.

وی افزود: این گونه صحبت کردن خطا در موضع گیری سیاسی است، البته مسیر ارزشمند و عزت مند نظام اسلامی و ملت ایران در استکبار ستیزی همچنان تداوم دارد و مردم ما آمریکا را مظهر شیطان بزرگ می دانند و با این صحبت ها هیچ تزلزلی در سیاست های نظام اسلامی در مقابل آمریکایی ها ایجاد نمی شود و این اصول استکبارستیزی و آمریکا ستیزی و مبارزه با صهیونیسم، همواره به عنوان یک مبنا و الگو برای ملت ها شناخته شده است.

آیت الله کعبی گفت: این موضع نه موضع ملت ایران،‌ نه موضع رهبری، نه خط امام و رهبری و نه بر اساس شاخصه های اسلام ناب محمدی، به هیچ وجه قابل توجیه نیست.


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ 21 / 1 / 1391 ] [ 4:49 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب