(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

بدون مجوز ، کربلا بروید

وزیر جهانگردی عراق در دیدار رییس سازمان حج و زیارت ایران از لغو روادید زائران ایرانی به کشور عراق در آینده نزدیک خبر داد و همچنین نسبت به بازنگری در نرخ پروازهای هوایی این کشور قول مساعد داد.

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

رییس سازمان حج و زیارت که به همراه هیئتی به کشور عراق سفر کرده بود، 6 شهریورماه در ادامه برنامه خود با "لواء سمیسم" وزیر جهانگردی این کشور دیدار و گفت و گو کرد.

 

حجت الاسلام موسوی از تعامل این کشور با ایران و فعالیت های دولت عراق در راستای تسهیل امور زائران قدردانی دانی کرد و افزود: «از نقاط قوت این تعامل این است که وزیر جهانگردی عراق به مسائل زیارتی به عنوان یک وظیفه شرعی نگاه و آن را با جدیت دنبال می کند.»

وی همچنین لغو ویزا بین دو کشور، راه اندازی راه آهن میان شلمچه و عراق را به وزیر جهانگردی عراق پیشنهاد کرد.

 

در ادامه این جلسه لواء سمیسم وزیر جهانگردی و باستانی عراق نیز ضمن قدردانی از هیات ایرانی گفت: این وزارت خانه تا پنج ماه گذشته زیر مجموعه وزارت فرهنگ عراق اداره می شد، ولی با توجه به استقلالی که در حال حاضر پیدا کرده است از این پس به طور ویژه به امور زائران رسیدگی خواهد کرد.

سمیسم همچنین تاکید بسیاری به رعایت استفاده زائران ایرانی از مسیرهای امن که مورد تایید دولت عراق است نمود.

 

وی گفت: دولت عراق مسیرهای امن داخل عراق را به خوبی می داند، اما برخی زائران به دلیل شور و اشتیاق زیاد نسبت به زیارت به صورت هماهنگ نشده از مسیرهای ناامن استفاده می کنند که گاهی شاهد اتفاقات ناگواری در این خصوص هستیم و امیدواریم که دیگر شاهد چنین رخدادهایی نباشیم. 

وزیر جهانگردی عراق در مورد لغو ویزا بین دو کشور تصریح کرد: این مساله بسیار خوب است و برای نخست وزیر عراق هم که مطرح شد مورد توجه ایشان بوده و ایشان معتقد به همین امر بودند و با پیگیری که از بخش نخست وزیر انجام می شود به زودی شاهد تحقق این مساله خواهیم بود.

 

وی همچنین جهت تسهیل امور زائران به مساله افزایش نرخ پروازهای زائران در فرودگاه نجف اشاره کرد و گفت: برخی زائران در خصوص نرخ بلیط ها ابراز نارضایتی می کنند که امید است با تمهیداتی که اندیشه می شود بازنگری در نرخ این بلیط ها شود.

 

سمیسم در بخش دیگری از سخنان خود به طرح های ویژه عراق در خصوص تامین امنیت زائران اشاره کرد.

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبــــــــــــــار، اخبار ایران و جهان، اخبار جهان اسلام، اخبار مذهبی، آخرین اخبار سایت، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: بدون مجوز, کربلا بروید, وزیر جهانگردی عراق, دولت عراق, تسهیل امور زائران, سازمان حج و زیارت ایران, حجت الاسلام موسوی, اخبار, اخبار سیاسی, اخبار مذهبی, اخبار ایران, اخبار جهان, اخبار علمی, اخبار فرهنگی, خبر, خبر سیاسی, خبر علمی, خبر فرهنگی,
[ 8 / 6 / 1391 ] [ 22:15 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب