(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

جنگ قدرت در بین آل سعود

اعلام مرگ شاهزاده نایف بن عبدالعزیز ولیعهد و وزیر کشور عربستان سعودی، بار دیگر در را به روی کشمکش در درون خاندان حاکم درباره ولایت عهدی در این کشور باز خواهد کرد...

پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم به نقل از روزنامه القدس العربی نوشت: ناظران معتقدند اختلافات بر سر انتخاب ولیعهد علاوه بر انتخاب وزیر کشور، نهفته است.
منابع درون خاندان حاکم عربستان به روزنامه القدس العربی گفتند: شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز وزیر دفاع کنونی با آنکه به ولایت عهدی نزدیکتر است اما پادشاه خواستار انتخاب شاهزاده ای جوان است.
این منابع افزودند: خاندان حاکم عربستان اکنون درباره کنار گذاشتن شاهزاده سلمان از ولایت عهدی و انتخاب شاهزاده احمد بن عبدالعزیز (دومین فرزند کوچک عبدالعزیز پادشاه متوفی پس از شاهزاده مقرن رئیس دستگاه اطلاعاتی) که اکنون معاون وزیر کشور است برای ولایت عهدی و انتخاب شاهزاده محمد بن نایف (فرزند ولیعهد متوفی) که اکنون نیز معاون وزیر کشور است به سمت وزیر کشور، سخن می گویند.
ناظران معتقدند چنانچه شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز وزیر دفاع کنونی به سمت ولایت عهدی انتخاب شود انتصابات و تغییرات زیادی بین شاهزادگان صورت خواهد گرفت.
گفتنی است که شاهزاده سلطان بن عبدالعزیز ولیعهد اسبق و متوفی از انتصاب شاهزاده سلمان به عنوان معاون دوم حمایت می کرد و ترجیح می داد شاهزاده سلمان به جای نایف در این سمت منصوب شود.
پادشاه عربستان در پی وخامت حال شاهزاده سلطان ولیعهد اسبق و نیاز پادشاه به جانشین هنگام سفر به خارج، شاهزاده نایف را در مارس 2009 به عنوان معاون دوم نخست وزیر منصوب کرده بود.
به نظر می رسد از زمان بیماری شاهزاده سلطان پیش از مرگش ، رقابت بین شاهزادگان شاخص افزایش یافت به طوری که هر جناحی شروع به تقویت موقعیت خود کرد تا سمتهای بالاتر را در صورت خالی شدن آنها به دست آورد.
شاهزاده نایف 78 ساله و یکی از شخصیتهای محوری عربستان بود که امور روزانه این کشور را در غیاب پادشاه اداره می کرد.
وی از دهه هفتاد میلادی پست وزیر کشور را در دست داشت و به افراد افراطی و بسیار بانفوذ عربستان که دارای تفکر وهابی هستند؛ نزدیکتر و از منتقدان سرسخت غرب و سیاستهایش بود.


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ 28 / 3 / 1391 ] [ 18:30 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب