(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

پیامک خوان فارسی برای گوشی های همراه

به گزارش سرویس علمی فناوری جام نیوز (17 june)، محققان یک شرکت دانش بنیان برای اولین بار موفق به تولید نرم افزاری برای گوشی های همراه شده اند که می تواند متن و پیامک فارسی را به گفتار تبدیل نماید.

نرم افزار پیامک خوان فارسی بر اساس علم پردازش زبان طبیعی طراحی شده و می تواند متن مورد نظر را به صوت تبدیل کرده و آن را با صدای زن، مرد یا کودک به کاربر ارائه دهد.

افراد نابینا و کم بینا با کمک این نرم افزار می توانند پیامک ها را به زبان فارسی شنیده و سالمندانی که دچار پیرچشمی بوده یا به هر دلیلی قادر به خواندن پیامک نیستند نیز می توانند از محتوای پیامک های خود مطلع شوند.

 

همچنین با انتخاب گزینه Driving Mode در نرم افزار پیامک خوان فارسی رانندگان می توانند به محض دریافت پیامک بدون نگاه کردن به گوشی همراه و یا انجام هر کار دیگری به صورت خودکار پیامک های خود را بشنوند.

به نوشته باشگاه خبرنگاران، از دیگر کاربردهای این نرم افزار می توان به توانایی ارتباط برقرار کردن افراد ناشنوا و یا کم شنوا با افراد عادی به صورت صوتی و نیز آشنایی غیر فارسی زبانان با تلفظ حروف و کلمات فارسی اشاره کرد.

 

*سمیه باقر بیگی، مجری طرح نرم افزار متن خوان فارسی اظهار داشت:
این نرم افزار قابلیت اعلام ساعت، تاریخ، شکلک ها و خواندن پیامک دریافتی را به صورت واج به واج، کلمه به کلمه و کل جمله دارا بوده و علاوه بر متون فارسی می تواند پیامک های نوشته شده به زبان فارسی با حروف انگلیسی (پینگلیش) را نیز برای کاربر بخواند.

وی افزود: تنظیم بلندی صدا، سرعت خواندن پیامک، زیر و بمی صدا و اندازه نوشته پیامک از دیگر امکاناتی است که برای نرم افزار پیامک خوان فارسی در نظر گرفته شده و گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین S60 ورژن 3 و بالاتر توانایی اجرا و پشتیبانی این برنامه را دارند.
 
برای دانلود نسخه آزمایشی (با دسترسی محدود) نرم افزار پیامک خوان اینجا کلیک کنید.


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: بـایگانــــــی مـطالب زیبــــا، مطالب زیبا وخواندنی، اخبار ایران و جهان، ،
[ 28 / 3 / 1391 ] [ 20:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب