(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

رادیوزمانه اعلام کرد:

جنبش سبز تمام شد و به تاریخ پیوست/سند

رادیوزمانه: «علامت فروکش کردن جنبش سبز، نبود میل برای پرداخت هزینه از سوی حاملان و فعالان است.»

به گزارش سایت رادیوزمانه(radiozamaneh) شنبه20 خرداد (June 9) نوشت: «با نزدیک شدن به سومین سالگرد انتخابات ریاست جمهوری دهم، علائم و نشانه‌ها حاکی از پایان جنبش سبز است. جنبشی که دیگر بخشی از تاریخ شده است.»
رادیو زمانه در تحلیل خود نوشت: «این جنبش که از ایام تبلیغاتی ریاست جمهوری دهم در بهار 1388 شروع شد در مسیری نوسانی تا اسفند 1389به حرکت خود ادامه داد، اما بعد از آن به تدریج مسیر رکود را پیمود و حال دیگر نشانی از علائم حیات در آن دیده نمی‌شود. چشم‌انداز رویت‌پذیری نیز برای تحرک و احیاء آن متصور نیست. به پایان رسیدن جنبش سبز به معنای خاصش بدین معناست که نیروهای حامل آن فعالیت ملموس و قابل اندازه‌گیری ندارند که بتواند توازن قوا را به نفع این جنبش تغییر دهد و یا در حال جدال و اعمال فشار به حکومت باشد.»
این سایت همچنین افزود: «البته کسانی هستند که تحت این عنوان در جغرافیای سیاسی ایران و بیشتر در خارج از کشور فعالیت می‌کنند. نهاد شورای هماهنگی راه سبز امید نیز به عنوان رهبری وجود دارد ولی فاقد رابطه مشخص با بدنه اجتماعی است و به مانند بدنی است که سر آن متصل به پیکره نیست. دیگر علامت فروکش کردن جنبش سبز، نبود میل برای پرداخت هزینه از سوی حاملان و فعالان است. البته زندانیان وابسته به این جریان در زندان محکم ایستاده‌اند، اما جریان آنها در بیرون از زندان تداوم پیدا نکرده و دیگر کسانی پیدا نشدند که پی زندان رفتن را به بهای استمرار رویارویی آشکار با قوای سرکوب به تن خود بمالند. فراخوان‌های متعدد شورای هماهنگی راه سبز امید با پاسخ چشمگیری از سوی نیرو های اجتماعی همراه نشد.»

البته در آخر به نظر این بنده به زباله دان تاریخ پیوست.


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، ،
[ 21 / 3 / 1391 ] [ 20:5 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب