(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

شبکه من وتوازحجاب چه می داند؟

شبکه من وتو در برنامه ای که به حجاب زنان در ایران می پرداخت، حجاب را مانعی برای پیشرفت زنان عنوان کرد.

شبکه من وتو طی برنامه ای، به بررسی وضعیت حجاب در زمان رژیم دیکتاتوری پهلوی، و مقایسه آن با قانون حجاب در جمهوری اسلامی ایران پرداخت.
مجری برنامه، آزادی در انتخاب حجاب را ستوده و اجباری بودن آن را نکوهید.
وی در این برنامه با پخش تصاویری از زمان رژیم پهلوی که حضور زنان برهنه در سواحل دریا و در عین حال حضور زنان محجبه در حال تماشای دریا را عین آزادی عنوان کرد و گفت: «محمدرضاپهلوی با آزادی انتخاب حجاب، برای زنان بزرگترین خدمت را به زنان داشت و این موجب پیشرفت زنان در عرصه های اجتماعی و سیاسی شد.»
مجری برنامه در ادامه افزود: «دین اسلام حجاب را به عنوان یک رعایت شخصی توصیه کرده و در این باره در قرآن به صراحت عنوان نشده است و اجباری شدن حجاب در جامعه از نظر فقهای معتبر مردود است.»
وی که خشم درونی خود را نمی توانست مخفی کند عنوان کرد: «اگر زنی حجاب را رعایت نکند عقوبت آن فقط در آخرت است و کسی حق مجازات آن را ندارد و مراجعی که حجاب را واجب دانسته اند در اجباری بودن آن سکوت کرده اند.»
نکته قابل توجه این است که شبکه من وتو که خود را یک کارشناس مذهبی می داند، از ذره ای مطالعه در این خصوص غافل بوده و اشتباهات گذشته خود را تکرار می کند.
قرآن کریم درباره حجاب صراحتا در سوره احزاب آیه 59 به پیامبراسلام(ص) می فرماید: «به زنان با ایمان بگو دیدگان خود را [از هر نامحرمی] فرو بندند و پاکدامنی ورزند و زیورهای خود را آشکار نگردانند مگر آن چه طبعاً از آن پیداست، و باید روسری خود را بر گردن خویش [فرو] اندازند و زیورهایشان را [جز برای محارم خود] آشکار نکنند و پاهای خود را [به گونه ای به زمین] نکوبند تا آنچه از زینت شان نهفته می دارند معلوم گردد. ای مؤمنان!همگی [از مرد و زن] به درگاه خدا توبه کنید امید که رستگار شوید.»
نه تنها آیات و روایات متعددی در خصوص وجوب حجاب وجود دارد بلکه دلایل عقلی فراونی بر حفظ حجاب زنان وجود دارد.
زن به عنوان یک انسانی که ظاهرش برای یک مرد فریبنده بوده و موجب طمع به وی می شود باید خود را از نگاه های نامحرمان بپوشاند.
البته حجاب در تمامی ادیان وجود داشته و فرهنگ اصیل ایرانی حتی قبل از اسلام بر این نکته پایبند بوده است و این از اشیای کشف شده باستانی که زنان و مردان آن عصر را به تصویر کشیده است کاملا نمایان است که زنان ایرانی به حجاب پایبند بوده اند.
این نکته غیرعقلانی است که در جامعه ای به زنان اجازه حضور بر هر شکل ممکن بدهند و زنانی با پوشش مبتذل و برهنه در جامعه حاضر شوند و گردانندگان جامعه، نسبت به تبعات آن بی تفاوت باشند زیرا این آزادی برهنگی موجب تجاوز به عنف و چه بسا قتل و آدم ربایی می شود.
رجانیوز در خبری آورده است که: سازمان ملل در گزارش نوامبر 2011 خود به مناسبت سال روز منع خشونت علیه زنان، که به شماره DPI/2546A منتشر شده است، از آماری تکان دهنده درخصوص تجاوزهای جنسی و خشونت‌های شدید علیه زنان در کشورهای غربی پرده برداشت. در ایالات متحده آمریکا یک سوم زنانی که هر ساله به قتل می‌رسند، افرادی هستند که توسط شریکان جنسی خود کشته شده‌اند. در سوئیس 22.3 درصد از زنان، خشونت جنسی و روابط جنسی ناخواسته را در زندگی‌شان تجربه می‌کنند. یک پژوهش نیز بر روی نوجوانان 15 تا 19 ساله کانادایی فاش ساخته که اولین ارتباط جنسی 54 درصد از دختران در این کشور، به صورت اجبار و ناخواسته بوده است. گزارش سازمان ملل حاکی است که باز هم در کانادا، زنان بومی پنج برابر دیگر زنان، بر اثر خشونت کشته می‌شوند. در اروپا، ایالات متحده و استرالیا، بیش از نیمی از زنان معلول و یک سوم زنان بدون معلولیت، تجاوز جسمی را تجربه می‌کنند.
علت همه این بی بند و باری ها چیزی جز عدم رعایت حجاب در کشورهای غربی نیست و اگر زنان خود را در معرض وسوسه های شهوانی مردان قرار ندهند چینی فجایعی اتفاق نخواهد افتاد.
دین اسلام نه تنها حجاب را برای زنان بلکه برای مردان نیز واجب دانسته است و تأکید کرده که مردان نیز باید از پوشش مناسب استفاده کنند و چشم خود را از نامحرمان بپوشانند.
در پایان لازم به ذکر است در جمهوری اسلامی ایران با توجه به قانون حجاب، زنان بیشتر از جوامع دیگر در تمام عرصه ها به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده اند زنانی که در مسابقات ورزشی قهرمانی های بزرگی کسب کرده و همچنین در زمینه های سیاسی اجتماعی فعالیت گسترده ای دارند و زنان ایرانی به مردم دنیا ثابت کردند که حجاب مانع پیشرفت نیست.


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، ،
[ 21 / 3 / 1391 ] [ 21:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب