(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه
آیت الله جنتی در نماز جمعه تهران :
همان طور که برادران شما در سازمان بسیج اساتید نامه ای در خصوص انتصاب هایی که در بعضی از وزارتخانه ها صورت گرفته امضا کردندگویا فعلاً قصد دارند با داس بچه های انقلابی را درو کنند. من از آقای رئیس جمهور سوال دارم آیا این مسایل را می دانی یا نمی دانی؟ اگر می دانی "وا اسفا" و چرا اقدامی نمی کنی و اگر نمی دانی "واحسرتا"

خطیب این هفته نماز جمعه .سازمان بسیج اساتید .آیت الله جنتی در نماز جمعه تهران .بچه‌های انقلابی را در وزارتخانه‌ها با داس درو می‌کنند .آیت الله جنتی .نظام جمهوری اسلامی .سفارت ایران در بیروت .نماز جمعه تهران .حکمش اعدام .مفسد فی الارض .اظهار ندامت .مقام معظم رهبری .مذاکرات ژنو .بسیج لشگر مخلص خدا .هفته بسیج .حرکت بسیجی .برادران بسیجی .عملکرد بسیج . آقای رئیس جمهور .وا اسفا .چرا اقدامی نمی کنی .اگر نمی دانی .واحسرتا .جوانان اصیل بسیجی را کشتند .عاشورای سال 88 .فتنه .راهپیمایی 13 آبان .شعار مرگ بر آمریکای .شعار مرگ بر آمریکا شعار مرگ بر استکبار و ظلم است .اسرائیل در لبنان و غزه شکست خورده است .نیروهای اسلامی

خطیب این هفته نماز جمعه با تقدیر از عملکرد بسیج و با تاکید بر اینکه هرچه در مورد بسیج گفته شود حق مطلب ادا نمی شود اظهار داشت: همان طور که برادران شما در سازمان بسیج اساتید نامه ای در خصوص انتصاب هایی که در بعضی از وزارتخانه ها صورت گرفته امضا کردند و گویا فعلاً قصد دارند با داس بچه های انقلابی را درو کنند.
 مهر گزارش داد:  احمد جنتی دبیر شورای نگهبان به عنوان خطیب این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به برگزاری مراسم 13 آبان گفت: دست شما ملت عزیز درد نکند. خداوند به شما اجر مضاعفی بدهد که به اسلام و نظام آبرو دادید و به دنبال بیانات مقام معظم رهبری مراسم گسترده ای را برگزار کردید و پاسخ دندان شکنی به کسانی که در داخل و خارج به نظر عقد خواهر و برادری با آمریکا بسته اند و به آنها چراغ سبز نشان می دهند، دادید.

 
خطیب نماز جمعه این هفته تهران با تاکید بر اینکه  شما پیرو خط امام هستید، اظهار داشت: کسانی که در راهپیمایی 13 آبان حضورداشتند نشان دادند بر سر میثاق خود با امام ایستاده اند. شعار مرگ بر آمریکا شعار مرگ بر استکبار و ظلم است. آفرین بر شما که با شاخص هایی که مقام معظم رهبری در خصوص فریبکاری،  خود بزرگ بینی و توسل به خشونت از آمریکایی ها اعلام کردند، تو دهنی محکمی به آنها زدید. انشاء الله روزی شعار مرگ بر آمریکای شما عملی شود.

 
آیت الله جنتی با اشاره به انفجار رخ داده جلوی سفارت ایران در بیروت تصریح کرد: مساله بیروت مساله حادی بود و مسلماً برای آن نقشه کشیده شده بود، نمی توان گفت اسرائیل شکست خورده و در آن نقشی نداشت. اسرائیل در لبنان و غزه شکست خورده است و هر کاری که می خواست انجام دهد با مقابله نیروهای اسلامی مواجه شده است ، آنها می خواستند با این حرکت مساله مذاکره ژنو را تحت الشعاع قرار  دهند.

 
وی با اشاره به روز عاشورای سال 88 گفت: فتنه گران در آن روز عاشورا هتک حرمت کردند و خودشان را نشان دادند و باطن خود را ظاهر کردند، نشان دادند که نظام جمهوری اسلامی را قبول ندارند و در شعارهایشان نظام ایرانی سر می دادند و نشان دادند امام حسین(ع) را قبول ندارند و به عزاداران امام حسین(ع) حمله کردند و با پاره کردن عکس امام گفتند امام را قبول نداریم و بلوا به پا کردند.

 
خطیب این هفته نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه اگر لطف خدا و درایت مقام معظم رهبری نبود این فتنه نظام را از پای درآورده بود، گفت: اکنون این روسیاهان در خانه خود محبوس شده اند منتهی اما این امکانات و وسایل زندگی، تلویزیون و رفاهیات را در خانه در اختیار دارند. اگر رافت اسلامی نبود باید اعدام می شدند.

 
وی با بیان اینکه در فقه اسلامی حکم کسی که افساد فی الارض بکند اعدام است، اظهار داشت: یک نمونه کوچک، چاقوکشی که در یک محل ناامنی کند حکمش اعدام است و در قامت مفسد فی الارض است اما اینهایی که 8 ماه مملکت را ناامن کردند و بسیاری از جوانان اصیل بسیجی را کشتند و تخریب های بسیاری داشتند آیا این فساد فی الارض نیست.

 
وی ادامه داد: نظام خیلی بر سر اینها منت گذاشته است که زنده هستند و در خانه خود محبوس هستند و اگر دکتر لازم داشتند دکتر در اختیار آنها قرار می گیرد اما در عین حال این افراد حاضر نیستند اظهار ندامت کنند، زمانی که منافقین در زندان بودند امام فرمودند منافقینی که بر سر مواضع خود هستند را اعدام کنید اما اینها همچنان بر سر مواضع خود هستند، اگر اظهار ندامت و اعلام می کردند ما اشتباه کردیم ممکن بود یک راه خروجی باشد.

 
جنتی با اشاره به مذاکرات ژنو اظهار داشت: نتیجه معلوم نیست اما مقام معظم رهبری گفتند که امیدی ندارند. به طور کلی قطع امید نمی کنیم اما مواضع آمریکا و اروپایی ها نشان می دهد که حق طلب و حق خواه نیستند و به دنبال منافع خودشان هستند که امتیاز بگیرند و امتیازی ندهند. با این روحیه آنها بر سر میز مذاکره چگونه می توان امیدوار بود.

 
خطیب این هفته نماز جمعه با تاکید بر اینکه این کشورها در طول انقلاب بلاهای بسیاری بر سر مردم ایران آوردند، گفت: اینها دشمنان اسلام هستند نه دشمنان ما. جرم ما مسلمانی و علوی بودن است، جرم ما برگزاری مراسم عاشورا و جشن  گرفتن عید غدیر است، ما ولایت علی را قبول داریم و امیدواریم آنان سر عقل بیایند.

 
خطیب این هفته نماز جمعه با اشاره به هفته بسیج و با یادآوری سخنان امام (ره) در خصوص بسیج گفت: بسیج لشگر مخلص خدا و میثاق پابرهنگان و معراج اندیشه اسلامی است. تشکیل بسیج از الطاف خداوندی است. باید بسیجیان جهان در فکر حکومت اسلامی باشند و فقط به جمهوری اسلامی قناعت نکنند، این بسیج باید در سراسر جهان باشد، این شدنی است و تنها منحصر به ایران نباید باشد.

 
وی با تاکید بر اینکه باید هسته مقاومت را در جهان به وجود آوریم، گفت: من دستان شما را می بوسم و مسئولان باید بدانند نباید از شما غافل شوند. رهبری در دیدار با بسیجیان سنگ تمام گذاشتند و مثل همیشه وظایف جوانان را که عفت، تقوا، دین مداری، نشاط، امانت را یادآوری کردند.

 
جنتی با بیان ایکه درباره بسیج هر چه گفته شود حق بسیج ادا نمی شود، اظهار داشت: این بسیج به خارج نیز در حال سرایت است، در سوریه یک حرکت بسیجی به وجود آمده که موفق هم بوده است چه سوریه و چه عراق اگر به دنبال این هستند که یک حرکت اسلامی پا بگیرد باید حرکت بسیجی به وجود آورند، بسیج یعنی نیروی مخلص، پاکدل که پول و مقام نمی خواهند و به دنبال خدمت هستند، سربازان آماده به خدمتی هستند که هرجا فراخوانده شوند اجابت می کنند.

 
وی با تقدیر از عملکرد بسیج و با تاکید بر اینکه هرچه در مورد بسیج گفته شود حق مطلب ادا نمی شود، اظهار داشت: برادران بسیجی باید به فکر باشند و هرجا انحرافی دیدند اظهار نظر کنند، همان طور که برادران شما در سازمان بسیج اساتید نامه ای در خصوص انتصاب هایی که در بعضی از وزارتخانه ها صورت گرفته امضا کردند و گویا فعلاً قصد دارند با داس بچه های انقلابی را درو کنند.

 
وی تاکید کرد: این را همه می دانند و من از آقای رئیس جمهور سوال دارم آیا این مسایل را می دانی یا نمی دانی؟ اگر می دانی "وا اسفا" و چرا اقدامی نمی کنی و اگر نمی دانی "واحسرتا" و مطالبی را که در رسانه ها در این باره منتشر می شود مطالعه کنید و اگر درست است اقدام کنید.
نکات پرس 

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

تدبیر و امید
ساعت21:12---2 آذر 1392
آیت الله نمیر الجنتی این گونه حرفها به شما نیامده

ابراهیم
ساعت2:08---2 آذر 1392
بچه های انقلابی فعلا تشریف ببرند در منزل استراحت کنند و سر فرصت با فراغ بال درباره بزرگترین خطر از صدر اسلام که از سر اسلام دفع کرده اند فکر کنند
عجله هم نکنند وقت به اندازه کافی دارند . احتمالا تا پایان عمر
پشت گوششان را ممکن است در آینه ببینند اما اقبال و اعتماد مردم را پس از آنهمه شامورتی بازی که نسبت به آن مرد کردند در خواب هم نخواهند دید


خسرو ايراني
ساعت2:06---2 آذر 1392
خدا حفظش کنه
لا اقل در برابر زیاده خواهی ها کوتاه نمیاد و پشت سر رهبری هستن


شهاب3
ساعت2:05---2 آذر 1392
خداوند آقای جنتی را در پناه خودش حفظ کند شاید از نظر من اشتباهاتی داشته , اما همین که انقد مرد ,دمش گرم.

ناشناس
ساعت2:04---2 آذر 1392
چشم شما روشن !

خودکرده را تدبیر نیست !

سال 76 با خاتمی !؟
سال 88 با کروبی و موسوی و رضایی !؟
سال 92 هم با ....!؟
غیر از اینه حاج آقا؟


ناشناس
ساعت2:04---2 آذر 1392
عجب؟؟؟!!!
آقازاده هم که داس داره فدات شم!!


ولایتمدار
ساعت2:03---2 آذر 1392
می‌زنم نعره درین روضه و عیون.............خلق را یا لیت قومی یعلمون
کس چه می‌داند ز من جز اندکی.............از هزاران جرم و بد فعلم یکی
من همی دانم و آن ستار من............جرمها و زشتی کردار من
چه حلالی خواست می‌باید ز من............که منم مجرم‌تر اهل زمن
اول ابلیسی مرا استاد بود............بعد از آن ابلیس پیشم باد بود


احمدی نژادها که جام حق نوشیده‌اند............رازها دانسته و پوشیده‌اند
بر لبش قفلست و در دل رازها............لب خموش و دل پر از آوازها
هر که را اسرار کار آموختند............مهر کردند و دهانش دوختند



آقای جنتی خود کرده را تدبیر نیست. یادتون هست تو مکان مقدس نماز جمعه چه تهمتهایی به احمدی نژاد مظلوم و یارانش زدید؟ یادتونه در انتخابات مجلس گفتید:

"آيت‌الله جنتي درخطبه‌هاي نمازجمعه تهران:
گروه انحرافي براي انتخابات پول توزيع مي كند
خبرگزاري فارس: خطيب موقت نماز جمعه تهران بسياري از فعاليت‌ها و اقدامات گروه انحرافي را مقدمات انتخابات سال جاري دانست و گفت: جذب و توزيع برخي پول‌ها توسط اين گروه از چشم مردم پوشيده نيست؛مردم در صورت لزوم به حساب اينها خواهند رسيد."

یادتونه گفتمان احمدی نژاد رو اصلاً اجازه شرکت در انتخابات مجلس رو بهش ندادید؟ یادتونه در انتخابات ریاست جمهوری هم گفتمان احمدی نژاد رو حذف کردید، به مردم تو مکان مقدس نماز جمعه گفتید به بنز سوار رأی ندین، ولی خودتون در شورای نگهبان شفاعت این آقا رو کردید، بعد پسرتون وزیر این آقا شدش. چطوری که فرزندان شما یکی با منافقین همکاری میکرد که خدا بیامرزتش، دو تای دیگه جذب آقای رفسنجانی شدن، خودتون شفاعت آقای روحانی رو میکنید، پسرتون وزیر این آقا شدن، بعد چطوری روتون میشه بگید، قصد دارند با داس بچه های انقلابی را درو کنند؟!!! خودتون شفاعت کردید، تنها حامی گفتمان احمدی نژاد رو حذف کردید، بعد حالا جای شاکی نشستید؟ یعنی ۸ تا کاندید زورشون به یه کاندید حامی گفتمان احمدی نژاد هم نمیرسید، باید حتماً حذفش میکردید؟ این عدالت هستش؟ من فکر کنم ملت به شما بدهکارم شدن!


تهرانی
ساعت2:01---2 آذر 1392
حضرت آیت الله شما که سال گذشته می گفتید دکتر احمدی نژاد و مهندس مشائی تمام نیروهای انقلابی را از دولت درو کردند.
حالا مگر نیروی انقلابی مانده که درو کنند ؟! چرا تناقض ؟
دولت جدید از شما باید مچکر باشه که بانی تأیید صلاحیت رئیس دولتش شده اید.
با تهمت هایی که به دولت مظلوم دکتر احمدی نژاد روا داشته شد حال منتظر بدتر از این باید بود.


روح الله
ساعت2:00---2 آذر 1392
خدارو شکر یکی در خصوص این انتصابات صحبتی کرد. در سازمان ما خیلی از فسیلهای قبل و اوایل انقلاب را بعنوان مشاور دوباره بر سر کار آورده و حقوق های کلانی هم میگیرند . با ادعای خالی بودن خزانه این چنقولک بازی ها چه معنی دار خدا عالم است.
در ضمن کاش آقای جنتی یه تذکری هم بابت موارد موجود و آتی وزارت پسرش به وی می داد.


رحمان
ساعت1:59---2 آذر 1392
چرا به جای کمباین می گویید داس؟
آقای جنتی، همه این کارها با نظر رئیس دولت است. سعی نکنید او را از انحراف حقیقی جدا کنید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبــــــــــــــار، اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، آخرین اخبار سایت، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: خطیب این هفته نماز جمعه , سازمان بسیج اساتید , آیت الله جنتی در نماز جمعه تهران , بچه‌های انقلابی را در وزارتخانه‌ها با داس درو می‌کنند , آیت الله جنتی , نظام جمهوری اسلامی , سفارت ایران در بیروت , نماز جمعه تهران , حکمش اعدام , مفسد فی الارض , اظهار ندامت , مقام معظم رهبری , مذاکرات ژنو , بسیج لشگر مخلص خدا , هفته بسیج , حرکت بسیجی , برادران بسیجی , عملکرد بسیج , آقای رئیس جمهور , وا اسفا , چرا اقدامی نمی کنی , اگر نمی دانی , واحسرتا , جوانان اصیل بسیجی را کشتند , عاشورای سال 88 , فتنه , راهپیمایی 13 آبان , شعار مرگ بر آمریکای , شعار مرگ بر آمریکا شعار مرگ بر استکبار و ظلم است , اسرائیل در لبنان و غزه شکست خورده است , نیروهای اسلامی ,
[ 1 / 9 / 1392 ] [ 17:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب