(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

آيت‌الله خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

شعار "مرگ بر ضد ولایت فقیه" شناسنامه انقلاب اسلامی است/ آمريکا را دولتي دروغگو و عهدشکن مي‌دانيم

امام جمعه موقت تهران گفت: ولايت فقيه، محور وحدت ملت بوده و شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه» شناسنامه انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله سید احمد خاتمی . امام جمعه موقت تهران .خطیب نماز جمعه تهران .آیت‌الله خاتمی .هیئت دیپلماتیک ایران .جمهوریت نظام و مذهب رسمی کشور .مقام معظم رهبری .خطیب امروز نماز جمعه تهران .ولایت فقیه .مراســم هیئت مکتب العباس(ع) تـهران بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبها , راس ساعت:21 نعمت آباد , خ میرزایی, جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع) سامانه هیئت:09381954355 , اخبار , اخبار سیاسی , اخبار مذهبی , اخبار ایران , اخبار جهان , اخبار علمی , اخبار فرهنگی , خبر , خبر سیاسی , خبر علمی , خبر فرهنگی , سایت هیئت ها , سایت مداحان , سایت هیئت ها , سایت مداحان , پایگاه مداحی , سایت نوحه , سایت مذهبی , آدرس هیئت های مذهبی , مداحی , دانلود نوحه , روضه , پایگاه مداحان , مداحان ایران , نوحه های زیبا , پایگاه هیئتی ها , پاتوق بچه هیئتی ها , پایگاه مداحی , سایت هیئت , دانلود مداحی , اس ام اس مذهبی , دوبیتی های مهدوی , وبلاگ مذهبی , حامیان ولایت , آدرس هیئت مکتب العباس(ع) تهران , پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی

به گزارش پایگاه مداحی به نقل از باشگاه خبرنگاران، "آیت‌الله سید احمد خاتمی" امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران، ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) و آیت‌الله اشرفی اصفهانی پنجمین شهید محراب و همچنین تبریک به مناسبت عید قربان، همگان را به حضور در مراسم روز عرفه در سراسر کشور توصیه کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب طی رهنمودهای اخیر چندین بار روی موضوع استحکام داخلی و درون‌زا تأکید بایسته‌ داشتند.
 
وی افزود: واقعیت این است که استحکام داخلی قوی‌ترین و ارزشمندترین سلاح در برابر دشمنان است و با این امر می‌توان با توطئه‌ها مقابله و آنها را خنثی کرد. 
 
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به مؤلفه‌های اصلی استحکام داخلی تصریح کرد: اولین مؤلفه، خداباوری است، ملت بزرگ ایران 35 سال است که با عنصر خداباوری، استحکام داخلی‌شان را حفظ کرده‌اند.   
 
آیت‌الله خاتمی ادامه داد: دومین مؤلفه، ظرفیت مردمی ما به خصوص ظرفیت جوانان ما در طول 35 سال گذشته نشان داد که شعار ما می‌توانیم، شعار نیست بلکه عمل است.    
 
وی تصریح کرد: در اوج تحریم‌ها، جوانان ما به فناوری‌هایی دست یافتند که دشمنان را خیره کرد و همچنین فناوری‌های هسته‌ای، هوافضا و فناوری و پیشرفت‌های چشمگیر در عرصه پزشکی از این دستاوردها است.   
 
خطیب نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: سرمایه ما جوانان مستعد هستند که می‌توانند آنچه را که دنیا تصور نمی‌کند، وارد عرصه عمل کنند.
 
آیت‌الله خاتمی گفت: محور وحدت این ملت ولی فقیه است، کیست منکر این واقعیت شود که در عرصه پیروزی انقلاب اسلامی، همه گروه‌ها از جمله کمونیست‌ها، لیبرال‌ها، توده‌ای‌ها آمدند، هر کسی به خیال خودش در گوشه‌ای از کشور مبارزه کرد اما زمانی این انقلاب به پیروزی رسید که یک ولی فقیه یعنی امام راحل عظیم‌الشأن به صحنه آمد و به تعبیر خود طاغوتی‌ها در مذاکرات محرمانه‌شان، مثل برف آب شدند.
 
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مسئله ولایت فقیه سرمایه این کشور بوده، هست و خواهد بود و اصل نهادینه شده است.    
 
وی ادامه داد: مردم ما به این قانون اساسی رأی دادند و جای بحث و تردیدی هم ندارد. شعار "مرگ بر ضد ولایت فقیه" شناسنامه انقلاب اسلامی است.
 
آیت‌الله خاتمی گفت: معنای مرگ بر ضدولایت فقیه یعنی مرگ بر براندازان نظام و کسانی که تلاش بر سقوط نظام می‌کنند.   
 
خطیب نماز جمعه تهران افزود: طبق اصل 172 قانون اساسی 4 اصل اسلامیت،‌ولایت فقیه، جمهوریت نظام و مذهب رسمی کشور قابل تغییر نیست. 

 

وی افزود: شعار "مرگ بر ضد ولایت فقیه" به معنای مرگ بر کسانی که در عرصه تئوریک با ولایت فقیه مخالفند، نیست، مرحوم آیت‌الله العظمی شیخ جواد تبریزی در کتابشان نوشتند اگر نظام دینی تشکیل شد، همه باید حمایت کنند، این شعار یعنی مرگ بر براندازان، یعنی مرگ بر افرادی که برای سقوط نظام اسلامی تلاش می‌کنند، این شعار در 10 سال دوره رهبری امام(ره) در محضر ایشان داده می‌شد و بعد از ایشان هم در محضر مقام معظم رهبری و به فضل خدا، این بیعت ادامه پیدا خواهد کرد و این شعار از دهان مردم ما نخواهد افتاد.

 

خطیب نماز جمعه تهران به چهارمین مؤلفه یعنی انصاف و شفافیت اشاره و متذکر خاطرنشان کرد: انصاف سبب می‌شود دلها به یکدیگر نزدیک‌تر شوند، انصاف یعنی حب و بغض‌های شخصی در قضاوت‌ به کار نگیریم.

 

آیت‌الله خاتمی با اشاره به سفر هیئت دیپلماتیک ایران به نیویورک برای شرکت در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اظهار داشت: این هیئت در طول مدت اقامتشان در نیویورک، تلاش و تحرک وسیع دیپلماتیکی داشتند.

 

وی ادامه داد:‌ رئیس جمهور در سخنرانی خود در سازمان ملل، مستند سخن گفت و سیمای شفاف جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان داد، در برابر رژیم صهیونیستی موضع‌گیری کرد و این موارد ارزش‌هایی نیست که کسی آنها را نادیده بگیرد و تکریم نکند.

 

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان تصریح کرد:‌ مقام معظم رهبری نیز فرمودند برخی از آنچه که در سفر به نیویورک پیش آمد به جا نبود، به این جمله می‌گویند انصاف، یعنی خوبی‌ها را ببینید، نقاط ضعف را هم بگویید، مسئولی که شفاف به مردم بگوید مواردی که رهبری فرمودند به جا نبود، چیست، نه تنها از چشم مردم نمی‌افتد بلکه محبوب هم می‌شود، این مردم به آن مسئول صادق، احسنت می‌گویند.

 

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه مسئولان نباید بیمی از شفافیت داشته باشند گفت: مردم ما ملت خوبی هستند و ما هم به مسئولانمان اعتماد داریم، از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز، بعد از ارائه حکم تنفیذ به رئیس‌جمهور توسط ولی فقیه، ما نیت مسئولانمان را خیر می‌دانیم چون آنان به دنبال خدمتگزاری هستند.

 

وی ادامه داد: در خصوص وزرای خارجه ما که سیاست کلان خارجی‌شان را از مقام معظم رهبری می‌گرفتند و اینکه برخی مسائل به جا نبود، اگر این مسئله به صورت شفاف بیان شود مصداق انصاف است.

 

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری به مؤلفه پنجم اشاره کرد و بیان داشت:‌ ادبیات تحمل که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله مهمی است که این دولت با شعار آزادی سر کار آمده و آغوش خود را برای پذیرش نقدهای سازنده باز کرده است.

 

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

وي ادامه داد:‌ دولت کار خود را با شعار آزادی آغاز کرد و با فضای باز نقد، جرقه‌ها پیدا شده و کار نو انجام می‌شود.

 

خطیب امروز نماز جمعه تهران گفت:‌ منتقدان باید منصف باشند و مسئولان محترم نیز آغوش خود را باز کنند و به رسانه‌های مربوطه بگویند خفقان رسانه‌ای به وجود نیاورند و اگر کسانی انتقادی کردند، به آنها افراطی نگویند. این افراطی گفتن به معنای ایجاد خفقان رسانه‌ای است و القای اینکه معتدل کسانی هستند که دائم به‌به می‌گویند.

 

وی ادامه داد: دولت محترم که آغوش خود را برای پذیرش نقد‌های منصفانه باز کرده است به گونه‌ای رسانه‌های علاقمند خود را ساماندهی کند که نقد به درستی انجام شود و در این راستا نباید شخصیت منتقد هتک شود.

 

خطیب امروز نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه امروز بعضی قلم‌ها زهرآگین است تصریح کرد:‌ممکن است کسی نسبت به خطبه‌ای نقد واردی داشته باشد، خب بنویسند و ما هم با آغوش باز می‌پذیریم اما نیش‌زدن در شأن یک مسلمان نیست.

 

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: جابه‌جایی قدرت به طور طبیعی یک هدیه الهی است، دولت به صورت دموکراتیک و با رأی مردم جابه‌جا می‌شود و هر دولتی با ابتکارات جدید و تاکتیک‌های جدید همراه است و سیاستی که ما از مقام معظم رهبری گرفته‌ایم این است که از همه دولت‌هایی در چارچوب نظام هستند، حمایت می‌کنیم.

 

وی اظهار داشت: در عرصه داخلی از تلاش‌هایی که برای کم کردن بار سخت زندگی، تورم و کم کردن بیکاری است حمایت می‌کنیم.

 

خطیب امروز نماز جمعه تهران با بیان اینکه ‌ در عرصه خارجی هم سیاستی که ما از مقام معظم رهبری داریم حمایت است،‌تصریح کرد:‌ بنابراین آن جمله بجا نبود، هرگز به معنای بی‌اعتمادی به مسئولان محترم نیست؛ ما آمریکا را دولت دروغگو، ریاکا و دولت عهد‌شکن می‌دانیم.

 

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: از طرف دیگر آمریکایی‌ها در این روزها لبخند نشان داده و استقبال می‌کنند و به دروغ می‌گویند تحریم‌ها ایران را به مذاکره واداشته است که اینها همه دروغ است و نشانه این دروغ آنکه، رئیس جمهور آمریکا در دیدار با نتانیاهو می‌گوید که همه گزینه‌ها از جمله حمله نظامی را روی میز دارد و ما هم می‌گوییم که ملت ایران 8 سال دفاع مقدس را روی میز دارند که تو دهنی محکمی به تجاوز‌گران محسوب می‌شود.

 

وی افزود: : رئیس‌جمهور دروغگوی آمریکا می‌گوید ما در پی تغییر نظام نیستیم، شما 35 سال در پی تغییر نظام بودید اما نتوانستید و در فتنه 88 با تمام وجود از فتنه‌گران حمایت کردید و در عرصه رسانه‌ای تمام توان خود را در اختیار فتنه‌گران قرار دادید.

 

آیت‌الله خاتمی اضافه کرد:‌ مبنای نفرت مردم ما از آمریکا همین‌هاست و اگر بخواهیم دروغ‌گویی‌ها و نفاق آمریکا را لیست کنیم، به مثنوی 70 من کاغذ می‌رسیم. راز زنده بودن شعار مرگ بر آمریکا در بین مردم همین است.

 

خطیب امروز نماز جمعه تهران بیان داشت: این شعار در 10 سال زمان امام(ره) داده شد و امام در آخرین پیامی که برای حجاج دادند 46 بار از آمریکا به نفرت یاد کردند.

 

وی با بیان این مطلب که آمریکا شیطان بزرگ است و امام هم همین را فرمود تصریح کرد:‌ در این 35 سال آیا آمریکا شیطان کوچک‌تری شده است و یا 35 سال شیطنتش بیشتر شده است؟ اگر آمریکا تا دیروز در عرصه‌ توطئه علیه ایران مار بود هم اکنون به یک افعی تبدیل شده است. هر توطئه‌ای که علیه ایران اسلامی شکل می‌گیرد، یک پای ثابت آن آمریکا است.

 

آیت‌الله خاتمی بیان داشت:‌ با منطقی که داریم می‌گوییم مرگ بر آمریکا و آمریکایی‌ها بدانند و آنهایی که آرزوی رخت‌بربستن را از بین مردم دارند هم بدانند این شعار رمز مقاومت ملت ایران است و تا شیطنت‌های آمریکا است این شعار با شکوه در بین ملت ایران باقی خواهند ماند.

 

وی به این مسئله که دیپلمات‌های ما باید کار خود را انجام دهند اظهار داشت: وزارت خارجه ما کار خود را کند هر کس کار خود را کند و اتفاقاً این شعارها مشت مسئولان ما را پرتر می‌کند و می‌توانند با قدرت بیشتری با آمریکا مقابله کنند و برخورد داشته باشند و این حتی به نفع سیاست‌خارجی کشورما هم است.

 

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر روزی براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری که پرونده آمریکا دست ایشان بوده است و خواهد بود و در این عرصه نیز حرف آخر را ایشان خواهد زد، کار به مذاکره و رابطه کشید، نفرت ما از آمریکا از بین نخواهد رفت.


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت23:00---20 مهر 1392
هیچ کس از توی خاتمی خوشش نمیاد و حرفات بی فایده است

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبــــــــــــــار، اخبار سیاسی، اخبار ایران و جهان، اخبار جهان اسلام، اخبار مذهبی، آخرین اخبار سایت، مــــطالب سیاســـــــی، امام خمینی (ره)، امام خامنه ای (حفظة الـ...)، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: آیت‌الله سید احمد خاتمی , امام جمعه موقت تهران , خطیب نماز جمعه تهران , آیت‌الله خاتمی , هیئت دیپلماتیک ایران , جمهوریت نظام و مذهب رسمی کشور , مقام معظم رهبری , خطیب امروز نماز جمعه تهران , ولایت فقیه , مراســم هیئت مکتب العباس(ع) تـهران بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبها , راس ساعت:21 نعمت آباد , خ میرزایی, جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع) سامانه هیئت:09381954355 , اخبار , اخبار سیاسی , اخبار مذهبی , اخبار ایران , اخبار جهان , اخبار علمی , اخبار فرهنگی , خبر , خبر سیاسی , خبر علمی , خبر فرهنگی , سایت هیئت ها , سایت مداحان , سایت هیئت ها , سایت مداحان , پایگاه مداحی , سایت نوحه , سایت مذهبی , آدرس هیئت های مذهبی , مداحی , دانلود نوحه , روضه , پایگاه مداحان , مداحان ایران , نوحه های زیبا , پایگاه هیئتی ها , پاتوق بچه هیئتی ها , پایگاه مداحی , سایت هیئت , دانلود مداحی , اس ام اس مذهبی , دوبیتی های مهدوی , وبلاگ مذهبی , حامیان ولایت , آدرس هیئت مکتب العباس(ع) تهران , پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی ,
[ 19 / 7 / 1392 ] [ 21:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب