(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

 

 

فروش فحشا در پیاده رو

در عصر حاضر به دلیل افزایش سطح آگاهی مردم و گسترش رسانه‌‌های خبری، سلطه گری و حکومت بر سر مردم دیگر با ابزارهای نظامی و توسل...

به گزارش روز شنبه سرویس اقتصادی جام نیوز، در عصر حاضر به دلیل افزایش سطح آگاهی مردم و گسترش رسانه‌‌های خبری، سلطه گری و حکومت بر سر مردم دیگر با ابزارهای نظامی و توسل به زور امکان پذیر نیست. از همین روی دشمنان و توطئه گران به منظور نفوذ در برخی از کشورها به ویژه ایران اسلامی ما دست به توطئه و تهاجم از نوع جدید زده‌اند.
سی دی فروشی

آن‌ها با دست گذاشتن بر روی اعتقادات، افکار، عقاید، فرهنگ و غیرت ایرانیان قصد تخریب و تضعیف اذهان و باورهای مردم را دارند تا از این طریق بتوانند سلطه و نفوذ بیشتری داشته باشند. آنان با نفوذ در فرهنگ و تغییر باورها و اعتقادات مردم به راحتی می‌توانند یک فرهنگ جدید و هدفمند را جایگزین آن کنند تا بدون هیچ مشکلی در آینده بتوانند به اهداف سازمان یافته و برنامه ریزی شده خود دست پیدا کنند.

تهاجم فرهنگی حربه‌ای است که دشمنان با استفاده از آن در دراز مدت، به طور نامحسوس، همه جانبه و عمیق سعی در تغییر فرهنگ، اعتقاد و باورهای مردم دارند. این نوع تهاجم اثری عمیق و ریشه‌ای، ماندگار و بسیار خطرناک بر یک جامعه خواهد گذاشت به گونه‌ای که تغییر و بازگشت به حالت قبل بسیار مشکل و گاه غیر ممکن خواهد بود. ترویج فرهنگ غیر اسلامی و افزایش فساد و فحشا در جامعه می‌تواند اثرات بسیار مخربی بر خانواده و جامعه داشته باشد. بیشترین اثر آن بر قشر جوان جامعه است که به دلیل شرایط خاص روحی و جسمی جویای این‌گونه ابزارها هستند. ترویج بد حجابی، رواج مدگرایی، بی بند و باری و... از جمله مواردی است که دشمنان به بهانه تجدد گرایی و نو اندیشی سعی در سست کردن پایه‌های اعتقادی مردم به خصوص جوانان را دارند. اشاعه فحشا و باز کردن راه شهوت‌رانی و آموزش آن یکی از راه های به ابتذال کشیدن یک جامعه است.

گرچه مسئولان انتظامی کشور تلاش بسیاری در جهت مبارزه با قاچاقچیان سی دی‌های بدون مجوز به کار برده‌اند و در خبر شاهد هستیم که هر از گاهی مکان‌های تکثیر این نوع محصولات تخریب و معدوم شده است با این حال در شهر شاهد بساط سی دی فروشان در انظار عمومی هستیم و فروشندگان به راحتی و بدون هیچ ترسی اقدام به تبلیغ و فروش سی دی‌های غیر مجاز می‌کنند

یکی از ابزارهای تهاجم فرهنگی و اشاعه فحشا و فساد در جامعه تکثیر، توزیع و فروش سی دی‌های غیر مجاز و فیلم‌های بدون مجوز است. فروش فیلم‌های غیر اخلاقی، مستهجن و مبتذل در سطح شهر که به راحتی قابل دسترس و خرید است از جمله توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان برای حذف دین و دین‌ گرایی از سطح جامعه و تضعیف روحیه دینی مردم است. هر روز شاهد تکثیر و فروش این قبیل ابزارهای فساد و فحشا در سطح شهر هستیم و متأسفانه هر روز نیز با استقبال بیشتری از مردم در خرید این‌گونه محصولات مواجه می‌شویم. هرچه قبح خرید و فروش این محصولات بیشتر از بین برود توزیع و خرید و فروش آن نیز بیشتر خواهد شد.
فروش سی دی

از جمله دلایل گرایش جوانان و سایر اقشار جامعه به این محصولات وجود جذابیت در این تولیدات، عدم وجود تفریحات سالم و مناسب برای جوانان، خالی بودن برنامه در اوقات فراغت، کاهش باورها و اعتقادات دینی و ... است. البته از طرفی برخی افراد سودجو برای کسب درآمد بیشتر و نداشتن شغل مناسب اقدام به تکثیر و فروش این اقلام می‌کنند و در نهایت دست بزرگ توطئه گران در تخریب افکار دینی و مذهبی و ایجاد فساد در جامعه را نمی‌توان نادیده گرفت.

ترویج این نوع سی دی‌ها و فیلم‌های غیر مجاز علاوه بر سست کردن بنیان خانواده زمینه‌های بروز فساد و فحشا در جامعه را افزایش می‌دهد و در طولانی مدت اثرات مخربی بر مردم و جامعه دارد. این سی دی‌ها به مقدار بسیار ارزان و به صورت میانگین از 1500 تومان تا 2500 تومان به راحتی خرید و فروش می‌شود که این مبلغ حتی برای کودکان نیز قابل دسترسی و خریداری است.

گرچه مسئولان انتظامی کشور تلاش بسیاری در جهت مبارزه با قاچاقچیان سی دی‌های بدون مجوز به کار برده‌اند و در خبر شاهد هستیم که هر از گاهی مکان‌های تکثیر این نوع محصولات تخریب و معدوم شده است با این حال در شهر شاهد بساط سی دی فروشان در انظار عمومی هستیم و فروشندگان به راحتی و بدون هیچ ترسی اقدام به تبلیغ و فروش سی دی‌های غیر مجاز می‌کنند.

ترویج بد حجابی، رواج مدگرایی، بی بند و باری و... از جمله مواردی است که دشمنان به بهانه تجدد گرایی و نو اندیشی سعی در سست کردن پایه‌های اعتقادی مردم به خصوص جوانان را دارند. اشاعه فحشا و باز کردن راه شهوت‌رانی و آموزش آن یکی از راه های به ابتذال کشیدن یک جامعه است

چه باید کرد؟

در صورتی که بستر مناسب برای تکثیر و فروش سی دی‌های غیرمجاز در جامعه وجود داشته باشد، تعدادی افراد سودجو به منظور کسب درآمد بیشتر و شغل راحت‌تر مبادرت به انجام این شغل کاذب و فساد انگیز می‌کنند. با این حال بهتر است به جای برخورد با خرده فروشان، عوامل اصلی تکثیر و توزیع این‌گونه سی دی‌ها را شناسایی و معدوم کرد. مسئولان امر باید با نظارت کامل و همه جانبه نسبت به تکثیر و فروش این سی دی‌ها و نظارت بیشتر بر کلوپ‌های فروش سی دی، از اشاعه فحشا و فساد در سطح جامعه جلوگیری کنند و با برخورد قاطع با متخلفان و قاچاقچیان، مجازات‌های سنگینی برای آن‌ها در نظر بگیرند.
سی دی فروشی

رسانه‌ها نیز باید با استفاده از ابزارهای مختلف به مردم بیاموزند که استفاده از این نوع سی دی‌ها چه اثرات مخربی بر خانواده و جامعه می‌گذارد و با اطلاع رسانی صحیح و به موقع به والدین آن‌ها را آگاه کنند تا علاوه بر تربیت صحیح فرزندان، مراقبت بیشتری از ورود این نوع فیلم‌ها به منزل و استفاده از آن‌ها داشته باشند. از طرف دیگر ارتقای کمی و کیفی برنامه‌ها و فیلم‌های ایرانی می‌تواند با جذب مخاطبان به سمت خود از گرایش افراد به سمت تولیدات غربی و غیر اخلاقی جلوگیری کند.
خانواده‌ها با تربیت صحیح فرزندان و برخورد درست و مناسب با آنان می‌توانند فرزندان خود را تا حد ممکن آگاه کنند که دیدن این نوع فیلم‌ها چه اثرات مخربی بر روح و روان و جسم آنان خواهد گذاشت. در صورتی که جوانان به خوبی آگاه شوند، کمتر به این مسایل گرایش پیدا می‌کنند. البته پر کردن اوقات فراغت جوانان از جمله عوامل کاهش گرایش به این‌گونه فیلم‌هاست. آشنا کردن جوانان به ارزش‌های اسلامی و ملی نیز می‌تواند موجب کاهش گرایش به این نوع سی دی‌ها باشد. خانواده‌ها و متولیان امور فرهنگی در جامعه باید تدابیری بیاندیشند تا با ایجاد باور و اعتقاد صحیح در افراد به نوعی تفهیم شوند که خود راه درست از غلط را تشخیص دهند.

تبیان110


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

شيعه
ساعت7:11---17 ارديبهشت 1391
سلام

شما نيز با افتخار لينك شديدپاسخ:تشکر از لطف شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبار ایران و جهان، ،
[ 16 / 2 / 1391 ] [ 17:30 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب