(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

تحریم‌های اروپا علیه ایران عجولانه بود چون شدنی نیست...!

کارشناسان انرژی غرب با اشاره به تحریم بیمه ای ایران از سوی اروپا و جایگاه مهم ایران در تامین سوخت کشتی ها نوشت تحریم ها کاملا با عجله وضع شده اند و تبعیت از آنها و یا اجرای شان غیر ممکن است.

به گزارش روز شنبه سرویس اقتصادی جام نیوز به نقل از بلومبرگ، تحریم نفتی اروپا علیه ایران، تبعات پیش بینی نشده ای را بر بازار حمل و نقل بین المللی در پی داشته و تعیین این مسئله را که آیا کشتی ها از سوخت تحت تحریم استفاده می کنند یا نه، تقریبا غیر ممکن ساخته است.

بر اساس اعلام بارکلیز کپیتال، نفت کوره تولید ایران بخش قابل توجهی از ترکیب مورد استفاده به عنوان سوخت کشتی ها به شمار می رود. برآوردهای بارکلیز نشان می دهد، ایران در سال گذشته حدود 8 درصد از نفت کوره صادراتی به آسیا، بزرگترین بازار مصرف این فرآورده را به خود اختصاص داده که حدود یک سوم آن به بندر فجیره امارات، بزرگترین بندر سوخت گیری مجدد کشتی ها در خاور میانه صادر شده است.

اتحادیه اروپا تحریم نفتی را علیه این کشور به تصویب رسانده است که از ابتدای ماه جولای اجرایی خواهد شد. به موجب این تحریم ها، شرکت های بیمه 27 کشور عضو اتحادیه، نباید کشتی های حامل نفت ایران و یا کشتی هایی را که سوخت مورد استفاده خود را از ایران تامین می کنند، مورد پوشش بیمه ای قرار دهند. بر اساس این گزارش، ناوگان بین المللی دریایی امسال بیش از 145 میلیارد دلار برای تهیه سوخت مورد نیاز خود هزینه خواهد کرد.

بن ناولز، کارشناس حقوق تجارت بین الملل نیز در این باره گفت: «تحریم ها کاملا با عجله وضع شده اند و در آنها بند هایی وجود دارند که تبعیت از آنها غیر ممکن است و یا نمی توان در مورد آنها کاملا به روشنی عمل کرد.»

پیتر ساند، از تحلیلگران شورای بین المللی دریایی بالتیک که نمایندگی 35 درصد از مالکان کشتی ها را بر عهده دارد، گفت: «این مشکلی است که ما پیش بینی اش نمی کردیم.» وی افزود: «ما نمی دانیم چه میزان نفت کوره ایران قبلا با سوخت مورد استفاده کشتی ها مخلوط شده است.»

بر اساس اعلام گروه بین المللی پی اند ال، که 13 عضو آن پوشش بیمه ای 90 درصد کشتی های تجاری را بر عهده دارند، کشتی هایی که تحریم ها را نقض کنند، پوشش بیمه ای خود در مقابل خطراتی همچون نشت نفت در دریا و تصادفات دریایی را از دست خواهند داد. بر اساس برآورد میزگرد بین المللی اتحادیه های کشتی رانی، حدود 90 درصد از تجارت جهانی توسط سفرهای دریایی انجام می گیرد.


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبار سیاسی، ،
[ 16 / 2 / 1391 ] [ 16:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب