(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

 

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، سایت شبکه دولتی بی بی سی ساعتی پیش در گزارشی تحت عنوان "نبرد حذفی انتخابات مجلس ایران در دور دوم" به برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس نهم پرداخت.
بی بی سی در این باره نوشت: «در ایران، امروز رای دهندگان در شهرهایی که بخشی از کرسی هایشان در مجلس بی نماینده ماند، مثل تهران، به پای صندوق های رای رفتند تا دست به انتخاب بزنند.
حکومت ایران اعلام کرد که در دور اول، میزان مشارکت رای دهندگان بالای شصت درصد بوده، رقمی که تا حدی جنجال برانگیز شد، بویژه با فضایی که پس از انتخابات ریاست جمهوری 88 و اعتراضات پس از آن بر ایران حاکم بود، به رحال در انتخابات امروز، کسی که بیشترین رای را بیاورد به مجلس می رود.»
این سایت در ادامه با اشاره به اهمیت این انتخابات آورده است: «انتخابات دور دوم مجلس از برخی جهات مهم است، هم ترکیب باقی مانده از مجلس را تکمیل می کند و هم به جناح بندی های سیاسی در مجلس شکل نهایی می بخشد. آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران خواستار بصیرت ورزی مردم شده و گفته "ملت ایران یکبار دیگر با حضور در صحنه، هوشیاری، بصیرت و موقع شناسی مثال زدنی خود را در دنیا به نمایش خواهد گذاشت".»
بی بی سی افزود :«غلامعلی حداد عادل که برخی از وی به عنوان چهره ای برای ریاست مجلس بعدی یاد می کنند هم خواسته تا مردم یک بار دیگر مردانگی کنند و کار ناتمام دور اول را تمام.چشم ها بیشتر به تهران دوخته شده، جایی که 25 کرسی از 30 کرسی اش فعلا بی نماینده است. »
سایت وابسته به شبکه دولتی بی بی سی در ادامه به نقل از سراج الدین میردامادی روزنامه نگار اصلاح طلب مقیم خارج می نویسد: « تهران را مهم ترین وجه انتخابات امروز می دانم و تهران میدان نبرد ژنرال های اصولگراست که طی ماه های اخیر سخت با هم درگیر بودند."
این سایت در ادامه با حمایت ضمنی از علی مطهری و اظهار امیدواری بریا پیروزی ایشان د رمرحله دوم انتخابات می نویسد: «درست است که انتخابات کنونی مجلس بدون حضور اصلاح طلبان اما به هرحال باز هم چشم ها منتظرند تا ببینند نتیجه چه خواهد شد.یک مورد از این چشم انتظاری ها به سرنوشت یک نماینده شاخص تهران مربوط است: علی مطهری که از رفتن به مجلس در دور اول باز مانده است.»
بی بی سی در توصیف علی مطهری خاطر نشان می شود: «بیان صریح آقای مطهری مانند درخواستش برای محاکمه قضایی محمود احمدی نژاد در کنار آقایان موسوی و کروبی که ماه‌هاست در حصر خانگی اند، از وی چهره ای ساخته که خیلی از محافظه کاران چشم دیدنش را نداشته باشند.
در مرحله بررسی صلاحیت های اولیه هم رد شد و به گفته خودش با نظر مثبت آیت الله خامنه ای بود که تایید صلاحیتش کردند.
احمد سلامتیان نماینده دور اول مجلس پس از انقلاب، معتقد است که راهیابی چهره هایی مثل آقای مطهری به میزان مشارکت مردم باقیمانده در صحنه و برخی معادلات پشت پرده بستگی خواهد داشت.
بی بی سی در پایان گریزی به حضور محمد خاتمی در انتخابات مرحله اول مجلس اشاره کرده و می نویسد: «البته انتخابات امروز نکته جالب دیگری هم دارد. اینکه محمد خاتمی رئیس جمهوری دوران اصلاحات که در دور اول انتخابات مجلس در دماوند بود و رای داد، امروز چه خواهد کرد.»

منبع مطلب:جام نیوز

چشم انتظاری بی بی سی برای سرنوشت علی مطهری *سند


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبار سیاسی، ،
[ 15 / 2 / 1391 ] [ 22:30 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب