(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه

فرمانده‌ای که آرنج ساییده می‌شد

فرمانده گردان بلال می‌گفت: «تا زمانی که یک نیروی عادی بودیم، در آموزش سینه‌خیز می‌بردند، آرنج‌هایم ساییده می‌شد، اما الان بچه‌های مردم را برای آموزش وادار به سینه‌خیز می‌کنم، آرنج‌های روحم ساییده می‌شود».

شهیدان عبدالحسین صحتی، فرج الله پیکرستان، امیر پریان

رزمندگان گردان بلال لشکر ۷ ولیعصر(عج) هم مانند سایر لشکرها در عملیات «والفجر ۸» در زمستان ۱۳۶۴ با آن هوای سرد حاشیه اروندرود کولاک کردند، ایستادند تا فاو را به دست بگیرند. در این عملیات باز هم نا‌ب‌ترین‌ها به شهادت رسیدند که یکی از این بچه‌های مخلص شهید «فرج‌الله پیکرستان» بود.

                                                                                                ***

یکی از همرزمان این فرمانده شهید می‌گوید: فرج‌الله از بچه‌های مخلص گردان بلال بود که دو ماه بعد از عروسی‌اش به جبهه آمد؛ شجاعت و معنویتش سبب شد تا مسئولیت دسته را به او بدهند که بعد از اصرار زیاد پذیرفت.

یک روز با هم درد دل می‌کردیم، فرج‌‌الله گفت: «تا زمانی که یک نیروی عادی بودیم، هر وقت ما را برای آموزش سینه‌خیز می‌بردند، آرنج‌هایم ساییده می‌شد، اما الان که مجبوریم بچه‌های مردم را برای آموزش وادار به سینه‌خیز رفتن کنم، آرنج‌های روحم ساییده می‌شود».

                                                                                                    ***

شهیدان عبدالحسین صحتی، فرج الله پیکرستان، امیر پریان


از راست: شهیدان عبدالحسین صحتی، فرج الله پیکرستان، امیر پریان

با شهید «فرج الله پیکرستان» برای اولین بار در پلاژ دزفول آشنا شدم؛ نمی‌دانستم که متأهل است و به زودی صاحب فرزند می‌شود؛ قد بلند و رشید بود؛ یک روز برای راهپیمایی در حاشیه رودخانه رفتیم تا عادت کنیم در هوای سرد دل به آب بزنیم؛ فرج‌الله در جلوی نیروها حرکت می‌کرد، حاشیه رودخانه یکدست نبود و گاهی که عمق آب زیاد می‌شد آب از سر بعضی از نیروها می‌گذشت و دادشان به هوا می‌رفت.

حاج علیرضا زمانی هم بیان می‌دارد: فرج‌الله پیکرستان در عملیات «والفجر ۸» دلیرانه جنگید و به شهادت رسید؛ باز هم شب عملیات «والفجر ۸» و انهدام سنگرها با نارنجک‌های شهید پیکرستان ادامه داشت تا به یک سنگر رسید که چند بعثی در داخل آن بودند، پیکرستان یک نارنجک به سمت سنگر پرتاب کرد و سپس سرش را بالا کرد تا نتیجه را ببیند که سرش مورد اصابت گلوله قرار گرفت، سربند زیبایش به خونش آغشته شد و به شهادت رسید.

پیکر فرج‌الله در شهیدآباد دزفول و در یک منطقه دور از سایر شهدا به خاک سپرده شد.

 
منبع: خبرگزاری فارس

نظر یادت نره همسنگر عزیز ░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: بـایگانــــــی مـطالب زیبــــا، مطالب زیبا وخواندنی، ،
بــــــــــرچـــسب‌هــا: فرمانده , آرنج ساییده , فرمانده گردان بلال , آموزش سینه‌خیز , آرنج‌هایم ساییده , آرنج‌های روحم ساییده می‌شود , لشکر ۷ ولیعصر(عج) , شهیدان عبدالحسین صحتی, فرج الله پیکرستان, امیر پریان,
[ 26 / 11 / 1391 ] [ 23:0 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب